کد خبر : 1635844 | 20 شهریور 1398 ساعت 16:15 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با بیلد

بواتنگ: عثمان دمبله مثل یک بچه کوچک است

عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسا در یک سال گذشته به دلیل بی انضباطی های مکرر سوژه خبری بوده است.

بواتنگ: عثمان دمبله مثل یک بچه کوچک است

به گزارش "ورزش سه"، ستاره فرانسوی جوان بارسلونا این روزها دوران مصدومیت را پشت سر می گذارد و هنوز چند هفته ای به بازگشت او به میادین باقی مانده است. عثمان دمبله که در هفته های اخیر به سبب بی انضباطی مجددش و سپس به خاطر قضیه نیمار در راس خبرها بوده، زیر نظر پزشکان بارسا قرار دارد.

عدم توجه به توصیه پزشکان بارسا، دیر حاضر شدن در تمرینات و غیبت های غیرموجه دمبله باعث شد تا اخطاری سفت و سخت به مدیر برنامه های او داده شود.

 

 

1430212

 

 

کوین پرینس بواتنگ ستاره غنایی که نیم فصل دوم فصل گذشته را قرضی در بارسا توپ زد و اکنون برای فیورنتینا بازی می کند، در مصاحبه با بیلد و در مورد بی انضباطی های دمبله گفت:« عثمان از نظر من هنوز بچه است و باید او را همینطور که هست، قبول کرد. او ممکن است هر از چند گاهی دیر به تمرینات بیاید اما هدف او مثل برخی بازیکنان شورش و به چالش کشیدن مربیان نیست. عثمان خیلی ساده بگویم، مثل یک بچه کوچک است.»

 

بواتنگ ادامه داد:« مشکل اصلی اینجاست که این روزها ستاره های جوان فوتبال در پول غرق هستند و این نباید برای یک بازیکن 18 ساله اتفاق بیفتد. چرا بازیکنی 18 ساله باید سالی 4 میلیون یورو خالص دستمزد بگیرد؟ اگر هم چنین پولی دریافت می کنند، باید به آنها روش درست خرج کردن را یاد بدهید. از نظر من دمبله مثل بچه کوچکی است که به یک استخر بزرگ پرتاب شده. 150 میلیون یورو برای جذب او هزینه شده؛ در حالی که هنوز درکی از این قضیه ندارد.»

 

 

1433502

دیدگاه‌ها