کد خبر : 1635860 | 20 شهریور 1398 ساعت 17:05 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

عکس‌العمل‌های عجیب سرمربی کوزوو؛ بخش دوم(عکس)

برنارد چالاندز، سرمربی تیم ملی کوزوو در نشست خبری بازی با انگلیس رفتارهای عجیبی از خود نشان داد و این عکس العمل ها در طول بازی نیز کم و بیش تکرار شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته از دور مقدماتی یورو 2020 توانست 5-3 بر کوزوو غلبه کند. میهمان در عین شگفتی گل اول را زد ولی انگلیس در همان نیمه اول 5 گل به ثمر رساند. در نیمه دوم کوزوو دو گل دیگر زد و هری کین هم یک پنالتی خراب کرد تا در نهایت نتیجه 5-3 به ثبت برسد.

 تیم ملی کوزوو یکی از شگفتی سازان رقابت های مقدماتی یورو 2020 بوده و در گروه اول این رقابت ها بالاتر از تیم هایی چون چک، بلغارستان و مونته نگرو، رتبه دوم را بعد از انگلیس به خود اختصاص داده است. 

 

 

1432999

 

1432998

 

 

عکس العمل های چالانداز در نشست خبری پیش از بازی بازتاب زیادی در رسانه ها داشت و به همین دلیل یک دوربین در طول بازی دیشب او را تحت تعقیب داشت.

پس از گل پنجم انگلیس که توسط جیدون سانچو دقیقه 46 بازی و ثانیه هایی پیش از اتمام نیمه اول به ثمر رسید، چالانداز که معتقد به آفساید بود، با داورچهارم درگیر شد و فریاد می زد وحشتناک است. او با چهره ای برافروخته داد و بیداد می کرد تا اینکه با مشاهده فیلمبردار با تغییر رفتاری سریع شروع به لبخند زدن کرد.

به نظر می رسید او به دلیل درگیری با داور چهارم اخراج شده باشد اما با شروع نیمه دوم زودتر از همه از تونل ورزشگاه به کنار زمین آمد.

چالانداز در پایان بازی به تمجید از رحیم استرلینگ پرداخت و گفت:« بازی کردن مقابل چنین بازیکنی غیرممکن است. تنها راه متوقف کردن او خطا کردن است. ای کاش استرلینگ کوزوویی بود.»

 

 

 Bernard Challandes rants at the officiating in the tunnel

 

 

1433484

دیدگاه‌ها