کد خبر : 1635868 | 20 شهریور 1398 ساعت 17:41 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیازی نبود با برانکو درباره دربی حرف بزنم

کالدرون: اگر احمدزاده مشکلی داشت شما می فهمیدید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز و در حاشیه تمرین این تیم با خبرنگاران درباره مسایل مختلف صحبت کرد.

کالدرون: اگر احمدزاده مشکلی داشت شما می فهمیدید


به گزارش" ورزش سه" پرسپولیس خودش را برای هفته سوم رقابت های لیگ برتر و بازی برابر صنعت نفت آماده می کند. گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس امروز و در آستانه رقابت های هفته سوم لیگ با خبرنگاران در حاشیه تمرین تیمش صحبت کرد. کالدرون ابتدا درباره شرایط تیمش گفت:« ما 9 بازیکن در تیم ملی داشتیم که دوتا از آن ها برگشته اند و امروز هم کمی تمرین کردند و بقیه هم فردا به ما اضافه می شوند.»


او افزود:« تیم شرایط خوبی دارد، یک بازی دوستانه برابر سایپا داشتیم که من در مجموع راضی هستم.»


سرمربی تیم پرسپولیس درباره هفته سوم لیگ برتر هم گفت:«می دانیم حریف تیم خوبی است اما برای ما هربازی یک فینال است و ما باید در این فینال ها برنده شویم. به خصوص بعد از بازی با تراکتور و آن باخت باید در برابر صنعت نفت پیروز شویم.»


کالدرون که چند روزی برای شرکت در همایش مربیان برتر آسیا به چین رفته بود و آن جا با برانکوایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس هم دیدار داشت در این ارتباط گفت:« من و برانکو مثل همه مربیان دیگر درباره فوتبال صحبت کردیم . همچنین من از ایشان درباره فوتبال ایران پرسیدم او هم از فوتبال در کشورهای عربی سوال کرد.»


او درباره برانکو و اینکه آیا درباره دربی برابر استقلال با او صحبت کرده است گفت:« برانکو مربی خیلی خوبی است و صحبت صمیمانه ای با هم داشتیم اما من نیازی نداشتم راجع به دربی با او صحبت کنم. با توجه به تجربه ای که دارم می دانم دربی در همه کشورها مهم است و آن را می شناسم.»


بازیکن جدیدی نمی گیریم
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم بازیکن جدیدی خواهد گرفت افزود:« نه ما دیگر نمی توانیم بازیکن جدیدی بگیریم. الان با همین گروه از بازیکنان کار را ادامه می دهیم و من به مهره هایی که داریم فکر می کنم که با آنها چگونه بازی کنم. جونیور در حال آماده شدن است و دربرابر سایپا بازی خوبی انجام داد و به زودی می تواند به جمع بازیکنان اضافه شود.»

 


به کمیته انضباطی احترام می گذارم
کالدرون درباره ماجرای علیرضا بیرانوند واحضارش به کمیته انضباطی گفت:« من به تصمیماتی که در کمیته انضباطی گرفته می شود احترام می گذارم چه برای بازیکن تیم ما باشد چه تیم های دیگر به آن احترام می گذارم.» او درپاسخ به اینکه وضعیت مطالبات خودش و بازیکنان در چه شرایطی است هم گفت:« بعد از این چند روز که استراحت کردیم نظر مثبتی دارم و فکر می کنم این مشکلات حل شود. مطمئن هستم تا قبل از دربی این مشکلات حل می شوند و من تمام تلاشم را می کنم تیم نه صددرصد که دویست درصد پیشرفت کند و به سطحی که می خواهم برسم. تیم هنوز به سطح مدنظر من نرسیده است و این کار من است و مسایل مالی هم مربوط به مدیرباشگاه می شود.»

 


احمدزاده مشکلی ندارد
او درباره شایعه ای که نسبت به فرشاد احمدزاده به وجود آمده و شنیده می شد که او با تنبیه انضباطی مواجه شده هم گفت:« فرشاد یک مشکل آسیب دیدگی در پایش داشت و من چند روز به او استراحت دادم. برابر سایپا او 80 دقیقه بازی کرد و دارد آماده می شود. اگر احمدزاده مشکلی داشته باشد حتما شما متوجه خواهید شد.»
گابریل کالدرون در بخش آخر صحبت ها به حضورش در مراسم ایام عزاداری و شناختش از فرهنگ ایران اشاره کرده و گفت:« برای من یک امتیاز است که فرهنگ ایرانی را بشناسم . می دانم در این کشور تمدن جهانی شکل گرفته و این شانس من است که اینجا باشم و فرهنگش را بشناسم. هرچه را بتوانم از فرهنگ و تمدن ایرانی یاد بگیرم یک امتیاز است. مخصوصا می بینم مردم چقدر خوب بامن برخورد می کنند چقدر مهمان نواز هستند. خیلی از آن ها ممنون هستم.»

دیدگاه‌ها