کد خبر : 1635877 | 20 شهریور 1398 ساعت 18:40 | 79K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین پرسپولیس به رنگ سحر فوتبال

شاگردان گابریل کالدرون تمرین نوبت عصر خود را با یک دقیقه سکوت به احترام هوادار فوت شده استقلال استارت زدند.

تمرین پرسپولیس به رنگ سحر فوتبال

 

به گزارش “ورزش سه”، تمرین نوبت عصر پرسپولیس در شرایطی استارت خورد که در ابتدای آن گابریل کالدرون به موضوعات مختلفی در گفتگو با خبرنگاران اشاره کرد. سرمربی آرژانتینی با اشاره به ملاقاتش با برانکو در چین، مدعی شد نگرانی بابت دریافت مطالباتش ندارد و تجربه دیدارهای دربی او به حدی است که نیاز به کسب اطلاعات از مربی سابق نداشته باشد.

 

در ادامه بازیکنان وارد چمن شدند و هر کدام به سمتی رفتند و با توپ به انجام حرکت تکنیکی و کری با یکدیگر پرداختند. ضربه زدن از پشت دروازه برای ورود توپ به داخل گل از جمله کری‌های شکل گرفته پیش از شروع رسمی تمرین بود.

در ادامه راس ساعت ۱۷:۳۰ با سوت کالدرون بازیکنان در میانه میدان جمع شدند و بعد از صحبتی کوتاه، دور دایره زمین حلقه زدند و به احترام سحر خدایاری، هوادار استقلال که به تازگی فوت شده، یک دقیقه سکوت کردند و یادش را گرامی داشتند.

با شروع تمرین، گرم کردن با پاسکاری سریع در دستور کار قرار گرفت و بعد از آن بازیکنان در سه گروه کارهای اختصاصی را دنبال کردند.

 

دروازه بانان تیم  زیر نظر محسن سیدی کارهای اختصاصی را دنبال کردند و دو گروه دیگر در دو بخش به کارهای بدنی و فوتبال دو ضرب در یک چهارم زمین پرداختند که با کری خوانی فراوانی همراه بود و به تناوب جای گروه‌ها با یکدیگر تعویض شد.

بخش بعدی تمرین سرخپوشان نیز به فوتبال در یک سوم زمین اختصاص داشت که در این بخش نیز در سه گروه با کاورهای قرمز، زرد و طوسی با آیتم و خواسته مدنظر کالدرون باید حمله به دروازه و پاس و در نهایت گلزنی را دنبال می‌کردند.

 

بشار رسن که برای انجام دیدار تیم ملی کشورش راهی عراق شده بود، در تمرین امروز حضور یافت و در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

 

تمرین امروز ساعت ۱۹ و بعد از پایان فوتبال درون تیمی و تحت فشار به اتمام رسید و بازیکنان بعد از سرد کردن بدن‌های خود در شرایطی که همچنان کری در خصوص بازی و گل‌ها و اعتراض به نحوه قضاوت کالدرون ادامه داشت، راهی رختکن شدند.

دیدگاه‌ها