کد خبر : 1635909 | 20 شهریور 1398 ساعت 22:24 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: کاش خداحافظی من مثل روبن و ریبری باشد

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ مدتی قبل لحظاتی احساسی را تجربه کرده است.

لواندوفسکی: کاش خداحافظی من مثل روبن و ریبری باشد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی فصل قبل بایرن مونیخ و در میان بدرقه باشکوه هواداران، آرین روبن و فرانک ریبری بعد از سالها درخشش در ترکیب باواریایی ها از این تیم خداحافظی کردند. حالا رابرت لواندوفسکی که اخیرا قرارداد خود را تا سال 2023 با این تیم تمدید کرده، ابراز امیدواری کرد وداع او نیز اینگونه باشکوه باشد.

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "برگزاری یک مراسم خداحافظی مانند روبن و ریبری قطعا رویای من است. من به فکر ترک بایرن مونیخ نیستم، اما صادقانه بگویم، در هنگام خداحافظی آنها اشک در چشمانم حلقه زد.

 

1429089

 

این تجربه، نه تنها یک لحظه خوب برای ریبری و روبن، بلکه برای ما به عنوان هم تیمی های این دو بازیکن لحظات خوبی بود. وداعی چنین خوب، اتفاق خاصی است.

 

بازیکنان جدید بایرن مونیخ؟ مدیران بایرن عملکرد خوبی در بازار نقل و انتقالات داشتند و ما از اضافه شدن بازیکنان جدید به ترکیب بایرن مونیخ خوشحالیم. ما در تمرینات پیش فصل قبل خیلی خوب آماده بازی ها شدیم و نتایج آن تمرینات حالا در نحوه بازی فوتبال قابل مشاهده است. سبک بازی بایرن و تحرک فراوان هنگام حمله کردن در همین مقطع از فصل نیز خوب به نظر می رسد و من نیز از این سبک بازی سود می برم."

دیدگاه‌ها