کد خبر : 1635923 | 21 شهریور 1398 ساعت 09:20 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

خاویر بورداس، مدیر بارسلونا:

بارسا برای جذب نیمار هر کاری بتواند، خواهد کرد

خاویر بورداس، مدیر بارسلونا با وجود ناکامی این باشگاه در جذب نیمار در فصل تابستان، درها را برای بازگشت او در آینده باز گذاشت و گفت بارسا برای جذب ستاره برزیلی هر کاری بتواند خواهد کرد.

بارسا برای جذب نیمار هر کاری بتواند، خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، خاویر بورداس، مدیر بارسلونا می‌گوید این باشگاه هر کاری بتواند خواهد کرد تا نیمار را به نوکمپ برگرداند. این در حالی است که در طول تابستان تلاشهای باشگاه کاتالان برای به خدمت گرفتن ستاره برزیلی ناکام ماند.

 

1433541

 

نیمار مایل بود پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی PSG را ترک کرده و راهی بارسلونا شود و بر اساس گزارش‌ها بی‌صبرانه منتظر این انتقال بود ولی در نهایت انتقال او به بلوگرانا انجام نشد. این اتفاقات دو سال پس از آن رخ داد که نیمار بارسلونا را به مقصد پاریس ترک کرده و با قراردادی که رکورد دنیا را شکست و 222 میلیون یورو ارزش داشت به پاری سن ژرمن پیوست.

 

خاویر بورداس، مدیر باشگاه بارسلونا اما درها را برای بازگشت نیمار در آینده باز گذاشته و در این باره گفت:" نیمار می‌خواهد به بارسا بیاید و ما برای بازگرداندن او هر کاری بتوانیم خواهیم کرد".

 

1432015

 

مدیر بارسا در ادامه گفت:" هر اتفاقی که قرار باشد بیفتد، خواهد افتاد. در فوتبال همه چیز دائم در حال تغییر است ولی نیمار، نیمار است. قضیه نیمار، مورد خاصی است. او یک فوتبالیست استثنایی است که می‌خواهد به بارسلونا بیاید. او نتوانسته خودش را با پاریس تطبیق بدهد و رفتنش به آنجا از اول اشتباه بوده. او خودش این را به زبان آورده".

 

بورداس درباره مسی هم گفت:" مسی از آن بارسلونا است. مسی خود بارسلونا است. خیلی‌ها نگران بند قرارداد او هستند ولی مسی در این باشگاه می‌ماند چون اینجا خانه او است و نسبت به آن احساس دارد. مسی از لاماسیا آمده. کافی است وقتی بارسا در یک مسابقه می‌بازد مسی را ببینید".

 

دیدگاه‌ها