کد خبر : 1635930 | 21 شهریور 1398 ساعت 10:40 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر برنامه‌های مهاجم آرژانتینی اینتر

استقبال از همبازی شدن لائوتارو و مسی در بارسا

مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینترمیلان می‌گوید همبازی شدن لائوتارو و مسی در بارسا فوق‌‌العاده خواهد بود.

استقبال از همبازی شدن لائوتارو و مسی در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی ملی‌پوش اینترمیلان که اخیرا در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل مکزیک هت‌تریک کرد می‌گوید همبازی شدن لائوتارو با مسی در بارسلونا فوق‌العاده خواهد بود و او مایل است شاهد بازی این دو ستاره آرژانتینی در تیم کاتالان باشد.

 

1433554

 

در رقابتهای امسال کوپا آمه‌ریکا مسی و لائوتارو در خط حمله آرژانتین یک زوج درخشان بوجود آورده بودند و توجه‌ها را به خود جلب کردند. حالا آلبرتو یاکوئه، مدیر برنامه‌های ستاره آرژانتینی اینتر می‌گوید تمایل دارد شاهد درخشش این زوج آرژانتینی در بارسلونا باشد.

 

مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینز در این باره گفت:" دیدن لائوتارو در کنار مسی در بارسلونا فوق‌العاده خواهد بود".

 

مدیر برنامه‌های لائوتارو در ادامه صحبتهایش درباره درخشش او در دیدار دوستانه آرژانتین مقابل مکزیک گفت:" خیلی خوشحالم که می‌بینم او اینطور بازی می‌کند. خیلی راحت و خوشحال. لائوتارو از زمانی که در رده جوانان برای تیم ملی آرژانتین بازی می‌کرده همیشه وقتی لباس تیم ملی را به تن داشته شاد و خوشحال بوده. لائوتارو روی توپ کنترل عالی دارد و زمان‌بندی‌اش در زمان حمله فوق‌العاده است. برای مدافعین حریف، گرفتن او واقعا دشوار است".

 

دیدگاه‌ها