کد خبر : 1635933 | 21 شهریور 1398 ساعت 11:00 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

تهدید عجیب رئیس ناپولی: میلان را می‌خرم!

رئیس باشگاه ناپولی می‌گوید از فروش اندک بلیط‌های کامل فصل این باشگاه عصبانی است و می‌گوید نمی‌داند برای راضی کردن اهالی ناپل باید میلان را خریداری کند یا نه؟

تهدید عجیب رئیس ناپولی: میلان را می‌خرم!

به گزارش "ورزش سه"، اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی می‌گوید از فروش اندک بلیط‌های کامل فصل این تیم در فصل جاری سری آ و استقبال کم تماشاچیان از بازی‌های ناپولی در شهر ناپل عصبانی است. دی‌لورنتیس مدعی شد شهر ناپل پر از کسانی شده که هوادار دیگر باشگاه‌های ایتالیایی هستند و این برای او واقعا عصبانی‌کننده است.

 

1433560

 

ناپولی فصل گذشته با اینکه توانست نایب‌قهرمان سری آ شود اما از نظر تعداد تماشاچیان در سری آ در رتبه هفتم قرار گرفت. فصل گذشته میانگین تماشاچیان ناپولی در استادیوم سن‌پائولو 28768 نفر بوده و این در حالی است که استادیوم خانگی ناپولی 55هزار نفر ظرفیت دارد.

 

دی‌لورنتیس در صحبت‌های خود می‌گوید باشگاه باری که او مالکیتش را در اختیار دارد با اینکه در دسته سوم فوتبال ایتالیا حضور دارد، تعداد بلیط‌های کامل فصلی که پیش‌فروش کرده از بلیط‌های کامل فروخته شده ناپولی بیشتر است.

 

1433561

 

رئیس ناپولی در ادامه گفت:" نمی‌فهمم چرا باری که در سری سی بازی می‌کند باید بیشتر از ناپولی بلیط‌های کامل فصل بفروشد؟ آنهم با وجود اینکه ما قیمت‌ها را کاهش دادیم".

 

دی‌لورنتیس در ادامه گفت:" به نظرم ما در ناپل با این واقعیت روبرو هستیم که خیلی‌ها حسرت تیم‌های شمالی را می‌خورند. در این شهر تعداد زیادی هوادار یوونتوس، اینتر و میلان هست. یعنی برای اینکه آنها را راضی کنم باید میلان را بخرم؟".

 

 

 

دیدگاه‌ها