کد خبر : 1635943 | 21 شهریور 1398 ساعت 11:37 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه های ورزشی اروپا؛ مسی می ماند(عکس)

مصاحبه لیونل مسی با اسپورت، مهمترین سوژه ای است که روی جلد امروز روزنامه های اروپایی دیده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، نشریات امروز اروپایی را در حالی مورد تحلیل بررسی قرار می دهیم که امروز هم مانند روزهای اخیر بسکتبال و البته باخت امریکا مقابل فرانسه وهمچون همیشه فوتبال موضوع مورد بحث آن ها می باشد.

 

1433575

 

مارکا؛ میلیتائو وارد می شود

این روزنامه ی مادریدی تیتر اصلی امروز خود را به ادر میلیتائو مدافع تازه وارد برزیلی کهکشانی ها اختصاص داده است. مارکا با تیتر "گرم کن تو باید به میدان بروی" از احتمال زیاد حضور این بازیکن در ترکیب اصلی بازی در برابر پاریسن ژرمن پرده برداشته است. مارکا معتقد است با محرومیت راموس و ناچو در هفته ی اول لیگ قهرمانان اروپا بالاخره فرصت حضور در ترکیب اصلی به این مدافع برزیلی و در برابر پاریس خواهد رسید.

 

مارکا همچنین به رقابت های جام جهانی بسکتبال و حذف ناباورانه ی امریکا مقابل فرانسه اشاره کرده است.

 

 

1433577

 

آاس؛ مصدومیت عجیب مسی

دیگر روزنامه ی مادریدی اما تیتر اصلی خود را به تیم رقیب و فوق ستاره اش یعنی مسی اختصاص داده است. آاس با تیتر " برای مسی چه اتفاقی افتاده؟" به مصدومیت ادامه دار این فوق ستاره ی آرژانتینی باشگاه بارسلونا پرداخته است.

 

در ادامه آاس هم همچون مارکا به پیروزی دور از انتظار فرانسه مقابل امریکا در جام جهانی بسکتبال اشاره کرده است.

 

 

1433571

 

موندو؛ بکام و آرزوی جذب مسی

این روزنامه ی کاتالانی با کار کردن عکسی از مسی و سوارز روی صفحه ی اصلی خود با تیتر "بکام آن ها را می خواهد" به علاقه ی شدید دیوید بکام برای خرید این دو فوق ستاره در آینده اشاره کرده است. موندو اظهار داشته که بکام شدیدا برای آوردن این دو نفر به باشگاهش یعنی اینتر میامی مصمم می باشد.

 

این نشریه همچنین در خبری اعلام کرده مسی قطعا دو بازی آینده تیمش مقابل والنسیا و دورتموند را از دست خواهد داد.

 

موندو هم مانند روزنامه های مادریدی شکست عجیب امریکا مقابل فرانسه در جام جهانی بسکتبال را مورد بحث قرار داده است.

 

 

1433574

 

اسپورت؛ مصاحبه مفصل با مسی

نشریه اسپورت چاپ شهر بارسلونا تمام صفحه ی اصلی امروز خود را به مصاحبه با لیونل مسی اختصاص داده است و با تیتر " اینجا خانه من است، نمیخواهم بروم بلکه می خواهم برنده شوم‌." به مصاحبه ای مفصل با این فوق ستاره ی آرژانتینی پرداخته است. او در این مصاحبه در مورد تمام ابعاد زندگی فردی و حرفه ای خود سخن به میان آورده است.

 

 

1433576

 

کوریره دلو اسپورت؛ شرمندگی کارلتو

این نشریه ی چاپ کشور ایتالیا تیتر اصلی خود را به کارلو آنجلوتی و مصاحبه اش اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر اصلی "من شرمنده ی سن پائلو هستم" که از قول سرمربی ناپولی آن را مطرح کرده به ناراحتی کارلتو از عدم موفقیت این تیم اشاره کرده است.

 

کوریره در بخشی دیگر با تیتر "سی آر سون تسلیم نمی شود" به انگیزه های بالای این بازیکن برای درخشش با لباس بیانکونری اشاره کرده است.

 

 

1433572

 

توتو اسپورت؛ سوپر رونالدو

این روزنامه ی چاپ تورین صفحه اصلی امروز خود را به فوق ستاره ی پرتغالی باشگاه یوونتوس اختصاص داده است و با تیتر " سوپر رونالدو" به درخشش این بازیکن در بازی های ملی اشاره کرده است. همچنین توتو اسپورت معتقد است این درخشش کریستیانو در بازی های باشگاهی و با لباس بانوی پیر نیز ادامه دار خواهد بود.

 

 

1433573

 

اکیپ؛ رویای فرانسه

روزنامه ی اکیپ چاپ کشور فرانسه صفحه ی اصلی خود را به جام جهانی بسکتبال و پیروزی حیرت انگیز و عجیب تیم ملی فرانسه مقابل مدعی اول این رقابت ها یعنی امریکا اختصاص داده است. این نشریه با تیتر " رویای فرانسه" به پیروزی رویایی این تیم در یک چهارم نهایی جام جهانی بسکتبال مقابل امریکا اشاره کرده است.

 

دیدگاه‌ها