کد خبر : 1635949 | 21 شهریور 1398 ساعت 12:00 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

نامگذاری یک خیابان به نام کمپانی توسط منچسترسیتی

باشگاه منچسترسیتی به یادبود کاپیتان سابق بلژیکی خود یکی از مسیرهای منتهی به محل تمرین خود را به نام او نامگذاری کرده و یادبودی تجسمی از او را هم در این محل نصب کرده است.

نامگذاری یک خیابان به نام کمپانی توسط منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد به یادبود وینسنت کمپانی، کاپیتان سابق بلژیکی خود یکی از مسیرهای منتهی به محل تمرین این تیم را به نام کمپانی نامگذاری کرده و در این محل یک یادبود تجسمی از ستاره کهنه‌کار بلژیکی هم نصب خواهد کرد.

 

1433584

 

کمپانی در پایان فصل گذشته بعد از سالها عضویت در منچسترسیتی و به بازو بستن بازوبند کاپیتانی این تیم، اتحاد را ترک کرد و راهی کشورش بلژیک شد تا به عنوان بازیکن- مربی در باشگاه اندرلخت مشغول به کار شود.

 

منچسترسیتی حالا اعلام کرد که به یادبود کمپانی یک یادبود تجسمی از او نصب خواهد شد و همچنین یکی از مسیرهای منتهی به مرکز تمرینی سیتی به نام وینسنت کمپانی نامگذاری خواهد شد.

 

کمپانی در گفتگو با وبسایت منچسترسیتی در این باره گفت:" اینکه باشگاه خاصی مثل منچسترسیتی به این ترتیب از من قدردانی کند واقعا فوق‌العاده است و برای من افتخار بزرگی است. مسیری که ما در طول 11سال حضور من در این باشگاه طی کردیم زندگی من را تغییر داده. من از اینکه توانسته‌ام در این مدت در تغییر مسیر تاریخ این باشگاه نقش کوچکی بازی کنم واقعا خوشحالم. اینکه با مکانی که تا ابد برایم عزیز خواهد ماند به این ترتیب رابطه ملموس و فیزیکی پیدا می‌کنم را با فروتنی می‌پذیرم و مراتب تشکر و قدردانی‌ام را از شیخ منصور مالک باشگاه و خلدون المبارک رئیس باشگاه و همه کسانی که در این باشگاه هستند اعلام می‌کنم".

 

دیدگاه‌ها