کد خبر : 1635960 | 21 شهریور 1398 ساعت 12:47 | 79.3K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد به بارسلونا در مورد لیونل مسی

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا در دیدار مقابل والنسیا غایب خواهد بود.

خبر بد به بارسلونا در مورد لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در سه دیدار ابتدایی خود در لالیگا نتوانست از لیونل مسی در ترکیب خود بهره ببرد و کاپیتان بلوگرانا به دلیل مصدومیت در این بازی ها غایب بود. اتفاقی که فرجام خوشی برای بارسلونا نداشت و آنها تنها موفق به کسب چهار امتیاز شده و همین ابتدای فصل پنج امتیاز از اتلتیکومادرید صدرنشین عقب افتادند.

 

1424811

 

اما نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد لیونل مسی علیرغم حضور در تمرینات، هنوز شرایط بازی کردن را پیدا نکرده و اوضاع مساعدی برای بازگشت به میادین ندارد؛ به همین دلیل کاپیتان بارسا در دیدار ابتدای هفته برابر والنسیا در استادیوم نوکمپ غایب خواهد بود.

 

در صورت بهبود شرایط، ممکن است مسی در اولین بازی بارسلونا در لیگ قهرمانان در برابر دورتموند در هفته آتی به میدان برود، وگرنه بازگشت او تا دیدار برابر گرانادا در تاریخ 21 سپتامبر به تعویق خواهد افتاد.

 

ارنستو والورده هرگز علاقه ای به ریسک کردن در مورد شرایط لیونل مسی ندارد و خواهان آن است که تا زمانیکه او به سلامتی کامل دست نیافت، در ترکیب آبی اناری ها قرار نگیرد. البته تجربه نشان می دهد بارسلونا بدون لیونل مسی قادر به کسب نتایج چندان خوبی نیست و به همین دلیل هواداران بارسا امیدوارند این ستاره آرژانتینی هر چه زودتر موقعیت بازگشت به ترکیب را پیدا کند.

دیدگاه‌ها