کد خبر : 1635962 | 21 شهریور 1398 ساعت 12:57 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

آماده خدمت به تیم ملی امید هستم

فرعباسی: رقابت با سوشا جذاب است

گلر تیم نفت مسجدسلیمان می گوید با حمایت هواداران نفت در بازی با استقلال قطعا به دنبال سه امتیاز هستند.

به گزارش ورزش سه، حبیب فرعباسی گلر تیم نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره حضور سوشا در تیم نفت اینچنین توضیح داد: از اینکه سوشا گلر تیم ملی بوده و در حال حاضر هم تیمی ام است بسیار خوشحالم چراکه میتوانم از تجربیاتی که دارد استفاده کنم. در باب رقابت باید بگویم هدف همه بازیکنان تیم ما سربلندی آقای تارتار و بدست آوردن جایگاهی بالای جدول برای تیم نفت و هواداران متعصب این تیم است پس قطعا بهترین نفر درون دروازه خواهد ایستاد. خداراشکر در هفته اول و دوم نمره خوبی گرفتم و قطعا به همین روند رو به رشد ادامه می دهم، سرمربی هم قطعا آماده ترین بازیکن را در زمین قرار می دهد، در مجموع رقابت با سوشا جذاب خواهد بود.


گلر نفت مسجدسلیمان درباره عدم دعوتش به تیم ملی امید علی رغم فیکس بودن در لیگ برتر گفت: درباره دعوت نشدنم به تیم ملی امید باید بگویم از این موضوع ناراحت هستم زیرا قطع به یقین هر بازیکنی دوست دارد در لباس مقدس تیم ملی برای کشورش بجنگد اما قطعا کادر فنی بزرگ و کاردانی در تیم ملی امید هستند که صلاح ندیدند من در تیم ملی باشم، من به نظر کادر فنی محترم تیم ملی احترام میگذارم و همیشه آماده این هستم تا به دستور کادر فنی برای سربلندی کشورم در پیراهن تیم ملی بجنگم.

 

فرعباسی همچنین درباره بازی این هفته برابر استقلال نیز افزود: بازی با استقلال هم مثل بقیه بازی ها 3 امتیاز دارد، ما در تمامی بازی ها برای برد به زمین میرویم. با تمام احترامی که برای باشگاه استقلال و هوادارانش قابل هستم باید بگویم که ما در ورزشگاه خودمان دنبال پیروزی هستیم و قطعا به کمک هواداران و تفکرات کادر فنی به دنبال ۳ امتیاز بازی هستیم. هواداران هر بازی برایمان سنگ تمام میگذارند، آنها یار دوازدهم ما هستند و انشالله روز یکشنبه با حمایتشان جشن برد برگزار کنیم.

 

1433608

دیدگاه‌ها