کد خبر : 1635963 | 21 شهریور 1398 ساعت 12:49 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدید آنچلوتی از وضعیت رختکن‌های سن پائولو

کارلو آنچلوتی از وضعیت بد رختکن‌های ناپولی به شدت انتقاد کرده و می‌گوید ظرف دو ماه می‌شود یک خانه ساخت چه برسد به بازسازی چند رختکن.

انتقاد شدید آنچلوتی از وضعیت رختکن‌های سن پائولو

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی با انتقاد شدید از وضعیت نامناسب استادیوم خانگی این باشگاه، سن پائولو و به خصوص وضعیت وخیم رختکن‌ها در این استادیوم این شرایط را نشانه بی‌کفایتی و غیر حرفه‌ای گری در بازسازی استادیوم دانست.

 

1433610

 

ورزشگاه مشهور ناپولی، سن پائولو در مالکیت شورای شهر ناپولی قرار دارد ولی در سراسر دنیا به نام باشگاه ناپولی شناخته می‌شود. باشگاهی که از سال 1959 و همزمان با افتتاح استادیوم بازی‌های خانگی‌اش را در آن برگزار کرده است. سن پائولو در تابستان جاری مورد بازسازی قرار گرفت و ظرفیتش به 55هزار نفر کاهش یافت.

 

آنچلوتی در واکنش به وضعیت بد ورزشگاه و به خصوص رختکن‌های آن گفت:" من وضعیت رختکن‌های سن پائولو را دیده‌ام. باید بگویم که نمی‌دانم درباره آنها چه بگویم".

 

سرمربی ناپولی در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ظرف دو  ماه می‌توان یک خانه ساخت ولی آنها در این همه مدت نتوانسته‌اند رختکن‌ها را درست کنند. در بازی‌های بعدی ما مقابل سامپدوریا و لیورپول باید کجا لباس‌هایمان را عوض کنیم؟ من ازبی‌کفایتی و غیر حرفه‌ای گری کسانی که در حال بازسازی ورزشگاه هستند واقعا عصبانی هستم. شهرداری و شورای شهر چگونه می‌توانند تعهدات‌شان در قبال ما را نادیده بگیرند؟ آنچه که من می‌بینم بی‌اهمیتی به تیم، باشگاه و شهر است و من از این بابت واقعا ناراحتم".

 

 

 

دیدگاه‌ها