کد خبر : 1635970 | 21 شهریور 1398 ساعت 13:16 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

نوانکو کانو:

تیمهای انگلیسی از خرید جدید آرسنال می‌ترسند

نوانکو کانو، اسطوره نیجریه‌ای آرسنال می‌گوید حریفان آرسنال در لیگ برتر انگلیس از نیکلاس پپه ستاره فرانسوی جدید این تیم هراس دارند.

تیمهای انگلیسی از خرید جدید آرسنال می‌ترسند

به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس پپه، ستاره ملی‌پوش ساحل عاجی در تابستان امسال با قراردادی به ارزش 72 میلیون پوند از لیل فرانسه به آرسنال پیوست تا گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه لقب بگیرد. بعد از درخشش پپه در بازی‌های ابتدایی فصل جاری، نوانکو کانو، اسطوره نیجریه‌ای آرسنال می‌گوید رقبای توپچی‌ها در انگلیس از همین حالا از پپه می‌ترسند.

 

1433615

 

پپه علاوه بر اینکه در فصل جاری لیگ برتر رکورد میانگین 3.8 دربیل در هر بازی را به ثبت رسانده و هیچ بازیکن دیگری از این نظر به او نزدیک نیست، در هفته‌های اخیر نام خود را به عنوان اولین کسی مطرح کرد که توانست بعد از 50 بازی لیگ برتری ویرژیل فن‌دایک ستاره لیورپول را دریبل بزند.

 

کانو درباره درخشش پپه در آرسنال گفت:" نیکلاس پپه بازیکن خوبی است. او پاهای سریعی دارد و به نظرم می‌تواند قفل خط دفاعی هر تیمی را باز کند. او می‌تواند گل بزند و به هم‌تیمی‌هایش پاس گل بدهد".

 

اسطوره آرسنال در ادامه گفت:" لیگ برتر انگلیس با همه لیگهای دنیا تفاوت دارد و جا افتادن در آن برای هر فوتبالیستی طول می‌کشد. به همین خاطر است که کسانی که برای اولین بار به انگلیس می‌آیند به زمان نیاز دارند تا مثل باشگاه قبلی‌شان بدرخشند. هنوز چند بازی نگذشته که تیمهای دیگر از او می‌ترسند. او خرید خیلی خوبی برای آرسنال بوده".

 

دیدگاه‌ها