کد خبر : 1635988 | 21 شهریور 1398 ساعت 14:20 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

بارسلونا لیونل مسی را در زمین کم دارد

ریوالدو، اسطوره برزیلی بارسلونا معتقد است با حضور لیونل مسی شرایط آبی اناری ها بهتر خواهد شد.

بارسلونا لیونل مسی را در زمین کم دارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در روزهای غیبت لیونل مسی در سه بازی اول لالیگایی خود موفق به کسب تنها چهار امتیاز شده که نسبت به سالهای قبل بیانگر افت محسوس این تیم است. بارسا این هفته باید در نوکمپ به مصاف والنسیا برود و ریوالدو معتقد است خفاش ها همیشه حریف دشواری برای بارسلونا بوده اند.

 

ریوالدو گفت: "بارسلونا لیونل مسی را در میدان کم داشته و دلتنگ حضور اوست. وقتی مسی در زمین باشد اتفاقاتی خاص و جادویی را رقم می زند. مسی اعتماد به نفس را به هم تیمی های خود در ترکیب منتقل کرده و باعث می شود اوضاع برای بارسلونا بهتر شود.

 

1433548

 

جذب فرانکی دی یونگ؟ او همین حالا نیز آنچه را که از او انتظار داشتیم بهتر نشان داده است. فرانکی دی یونگ به خوبی با باشگاه و کشور جدیدی که در آن حضور یافته سازگار شده و واضح است که خرید دی یونگ برای بارسلونا موثر بوده است. دی یونگ در آینده کارهای زیادی برای بارسا انجام خواهد داد.

 

بازی بعدی بارسلونا؟ والنسیا همیشه حریف دشواری بوده است. وقتی بازی های ملی تمام می شود، همیشه اولین دیدار سخت است و من انتظار یک بازی آسان برای بارسلونا را ندارم.

 

شرایط رئال مادرید؟ آنها یک ماه بسیار سخت با شروع لیگ قهرمانان اروپا و بازی های دشوار در لالیگا از جمله دربی با اتلتیکو مادرید را پیش رو دارند. روشن است که هنوز در مورد دستاوردهای احتمالی تیم زین الدین زیدان شبهات زیادی وجود دارد."

 

دیدگاه‌ها