کد خبر : 1635990 | 21 شهریور 1398 ساعت 14:17 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط در قطر باب میلم نبود

با بختیار رحمانی، از الشمال قطر تا جنوب ایران

بختیار رحمانی پس از جدایی از الشمال قطر، به صنعت نفت آبادان پیوست تا بالاخره شاگرد اسکوچیچ شود.

با بختیار رحمانی،  از الشمال قطر تا جنوب ایران

به گزارش ورزش سه، بختیار رحمانی کاپیتان سابق فولاد در ابتدای نقل و انتقالات به تیم‌الشمال قطر پیوست اما پس از گذشته دو هفته از لیگ برتر ایران، ترجیح داد تا در لیگ گاز قطر بازی نکند و به تیم صنعت نفت آبادان بپیوندد تا شاگرد دراگان اسکوچیچ شود.

 

بختیار رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره رفتن به الشمال و سپس بازگشتش به ایران گفت: من می دانستم وقتی تیم الشمال را انتخاب بکنم، بازخورد خوبی نخواهد داشت چرا که لیگ‌دو‌قطر بود و تنها ۶تیم در این لیگ وجود دارد. شرایط برایم سنگین بود اما به من گفته بودند تیم برای صعود به لیگ ستارگان بسته می شود و برای همین موضوع بازیکن تاپ می گیرد. از نظر مالی هم پیشنهادشان خوب بود اما وقتی به قطر رفتم دیدم شرایط به نحو‌ دیگری است و خیلی از موضوعات را به من نگفته بودند. مثلا گفته بودند کارهای اقامت خانواده ام در عرض ۲-۳ هفته انجام می شود اما دیدم این مساله طولانی می شود و من نگران مدرسه دخترهایم بودم، همسرم نیز باردار ‌بود و انشالله ۲ ماه دیگر‌ بچه ام‌ به دنیا می آید و این شرایط را خیلی سخت می‌کرد. زیرا آنجا من انتظار شرایط بهتری را داشتم و وضعیت خانواده ام باعث شد تا در نهایت تصمیم به جدایی بگیرم.

 

وی درباره انتخاب تیم صنعت نفت آبادان برای حضور دوباره در لیگ برتر نیز گفت: من اول فصل هم از صنعت نفت پیشنهاد داشتم اما به دلیل آن دیدگاه به قطر رفتم، اما بعد از آن مسئولین صنعت نفت کمکم کردند تا به این تیم بروم و‌ بخواهم قرارداد ببندم. جا دارد از آقایان عیسی زاده، رضاییان و اسکوچیچ تشکر کنم، خیلی خوشحالم که به ابادان برگشته‌ ام. متاسفانه نتوانستم در آن ۲ سال در خدمت اسکوچیچ در تیم فولاد باشم اما اکنون خداراشکر این فرصت پیش آمد، او همیشه به من لطف داشته و من نیز خالصانه‌ دوستش دارم. انشالله بتوانم به مجموعه نفت کمک بکنم و سال خوبی کنار هم داشته باشیم و به همدیگر کمک کنیم.

 

بختیار درباره اعتقاد خاص اسکوچیچ به فوتبال وی و سنگین تر شدن وظیفه اش نیز گفت: اینکه دراگان به من همیشه لطف دارد، از او خیلی ممنون هستم اما کار همه بازیکنان در زمین سخت است. اینکه به من فقط اعتقاد خاصی دارد، نیست و او قاعدتا به تمام بازیکنان تیم اعتقاد ویژه دارد. اما از قبل من را می شناسد و خواسته هایش را گفت، می دانم می خواهد به من کمک بکند و چه انتظاراتی از من دارد. کار سختی نیست و انشالله بتوانم به تیم کمک کنم که موفق باشد و این همه چیز را درست می‌کند. همه سختی در این است که بتوانیم عملکرد خوبمان را داشته باشیم. وظیفه هرکس که به میدان می رود این است که با تمام تمرکز و تلاش به میدان برود و برای تیم نفت بجنگد. 

 

1432807

 

رحمانی همچنین درباره هواداران تیم صنعت نفت گفت: من همیشه عاشق تیم هایی بوده ام که در شهرشان به جز تیم خودشان، هوادار تیم دیگری وجود نداشته باشد. من همیشه به هواداران صنعت نفت و مردم خوب آبادان ارادت داشته ام. این کار خیلی خوبی است که همه مردم یک شهر طرفدار یک تیم باشند و این می تواند فوتبال را جذاب تر بکند. از مردم و هواداران ابادانی خیلی ممنون هستم و انشالله بتوانم به این تیم و مردم سال ها خدمت بکنم.

 

هافبک سابق استقلال تهران نیز درباره دیدار این هفته تیمشان برابر پرسپولیس نیز گفت: من فکر می کنم دیگر بازی با تمام تیم‌ها سخت شده و دیگر‌ اینگونه نیست که بخواهید فکر کنید از پیش برنده هستید. بازی با پرسپولیس نیز سخت است و در زمین تیم حریف باید برای سه امتیاز بجنگیم. من در این چندساله با تیم های مختلف نتایج خوبی برابر پرسپولیس گرفته ام و امیدوار هستم که این دیدار هم اینگونه باشد و با دست پر به شهر برزیلی های ایران بازگردیم. من چند روز است با تیم تمرین می کنم، هرچه آقای اسکوچیچ صلاح بداند. بگویند بازی کن اطاعت امر‌ می کنم و اگر نخواستند که هیچ مشکلی نیست، بالاخره ایشان سرمربی هستند و هرچه او دستور بدهد را باید انجام بدهیم. فرقی نمی‌کند که چه کسی به میدان می رود و هرکس بازی می کند برای موفقیت تیم می جنگد، البته برای من بازی جلوی پرسپولیس یا تیم دیگر فرقی ندارد و تمام تلاشم را در تمام بازی ها خواهم کرد.

 

رحمانی همچنین درباره هم بازی بودن در تیم های دیگر با بازیکنان کنونی نفت چون محمد اهل شاخه، ریکانی و همچنین جو این تیم گفت: از این بابت خیلی خوشحالم چرا که دوستان خیلی خوبی اینجا دارم، روز اولی که به تمرین آمدم حس کردم که چندین سال است اینجا هستم و همه به من لطف داشتند. جو‌ خیلی خوبی در تیم حاکم است و از صمیم قلب خوشحالم در این تیم هستم و انشالله در نهایت از اینی که هستیم خوشحال تر بشویم.

 

کمتر جایی دیده ام جو اینگونه باشد که همه با هم خوب باشند، دوستان خیلی خوب من از قبل بوده اند و اکنون نیز هستند. در انتها نیز از هواداران صنعت نفت تشکر می کنم و قطعا همیشه کنار تیم هستند و کمک کنند. بازهم از اقایان عیسی زاده، رضاییان و اسکوچیچ ممنونم چرا که خالصانه کنار من بودند و کمکم کردند تا امروز در آبادان باشم.

دیدگاه‌ها