کد خبر : 1635996 | 21 شهریور 1398 ساعت 15:15 | 50.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای لوپاریزین:

هواداران خشمگین PSG در انتظار پذیرایی از نیمار

شنبه پیش رو نیمار پس از هفته ها یک بار دیگر برای پی اس جی به میدان خواهد رفت و باید منتظر استقبال منفی هواداران باشد.

هواداران خشمگین PSG در انتظار پذیرایی از نیمار

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در تابستان تلاش فراوانی برای جدایی از پی اس جی کرد اما در نهایت به هدف خود نرسید. او مشتاق بود به بارسلونا برگردد و در این راه از مصاحبه های منفی علیه پی اس جی نیز دریغ نکرد با این حال توقعات مالی پی اس جی به قدری بالا بود که سران بارسا در نهایت پا پیش کشیدند و نیمار به اجبار در پاریس ماندنی شد. اخیرا مصاحبه پدر نیمار که تایید کرد پسرش در پی اس جی خوشحال نیست نیز مزید بر علت شده تا خشم هواداران بیشتر از گذشته شود.

 

 

1428208

 

 

نیمار که در سه بازی گذشته پی اس جی غایب بوده، این شنبه برابر استراسبورگ می تواند در ترکیب تیمش به میدان برود. طبق ادعای لوپاریزین، هواداران پی اس جی در انتظار حضور نیمار در زمین مسابقه و استقبالی متفاوت از او هستند. در حالی که سران پی اس جی سعی در آرام کردن فضا و صحبت با لیدرهای تیم برای کاستن از خشم شان هستند اما به نظر نیمار باید موج سنگینی را در پارک دو پرنس تحمل کند و به نوعی تاوان مصاحبه های جنجالی اخیر خود را بدهد.

شعارهای تند و آوردن بنرهای ضد نیمار در روز بازی با استراسبورگ از برنامه های هواداران خواهد بود. روز گذشته ریموند دومنک سرمربی سابق فرانسه به نیمار توصیه کرد که برای کاهش تنش ها رسما از هواداران عذرخواهی کند اما ستاره برزیلی قصد دارد با درخشش در زمین مسابقه پاسخ هواداران خشمگین را بدهد.

 

دیدگاه‌ها