کد خبر : 1636011 | 21 شهریور 1398 ساعت 17:51 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ رونمایی از مدافع جدید رئال مشخص شد

ادر میلیتائو مدافع برزیلی جدید رئال چهارشنبه آینده در بازی با پی اس جی از ابتدا در ترکیب ثابت رئال به میدان خواهد رفت.

تاریخ رونمایی از مدافع جدید رئال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، ادر میلیتائو تابستان امسال از پورتو به رئال پیوست تا سومین مدافع میانی فصل کهکشانی ها پس از راموس و واران باشد ولی او هنوز نتوانسته در بازی های رسمی برای رئال به میدان برود.

 

 

1413387

 

 

میلیتائو دو روز پیش در بازی برزیل و پرو برای سلسائو به میدان رفت؛ در دیداری که به شکست 1-0 برزیلی ها ختم شد. زیدان که هنوز به میلیتائو اعتماد نکرده، به نوعی چاره ای ندارد تا به این بازیکن در بازی چهارشنبه آینده مقابل پی اس جی در پارک دو پرنس از ابتدا میدان بدهد. در آن بازی سرخیو راموس و ناچو محرومند و واران و میلیتائو تنها مدافعان میانی در دسترس رئال خواهند بود.

شرایط برای بازی روز شنبه مقابل لوانته اما متفاوت است. میلیتائو پس از بازی برزیل و پرو در لسآنجلس، امروز به مادرید رسیده و تنها فردا را برای تمرین فرصت دارد. زیدان قصد دارد از زوج راموس و ناچو برابر لوانته استفاده کند و به این ترتیب واران و میلیتائو فرصت استراحت تا بازی با پی اس جی نصیب شان خواهد شد.

 هفته پیش رو می تواند هفته بسیار تعیین کننده ای برای میلیتائو باشد. او باید برابر ادینسون کاوانی و مائورو ایکاردی به میدان برود و فرصت مناسبی برای اثبات توانایی هایش به زیدان خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها