کد خبر : 1636026 | 21 شهریور 1398 ساعت 20:06 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیرجان پایتخت موقت فوتبال ایران

استقبال مسئولان فوتبالی سیرجان از ویلموتس (عکس)

سرمربی تیم ملی در بدو ورودش به سیرجان با استقبال گرم مسئولان فوتبالی این شهر مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه" فردا (پنج شنبه) هفته سوم لیگ برتر بعد از دو هفته تعطیلی با سوت سید وحید کاظمی داور این دیدار در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان آغازمی شود. به همین دلیل ظهرامروز مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی که پس از پروازی طولانی و خسته کننده به تهران رسیده بود، برای تماشای دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم به همراه سرپرست تیم ملی محمد رضا ساکت، تهران را به قصد سیرجان ترک کردند.


ویلموتس که از قبل وعده داده بود برای تماشای دیدار گل گهر و پارس جنوبی جم به سیرجان سفر کند، ابتدا طی ورودش به فرودگاه مهر آباد با اعضای تیم پارس جنوبی جم روبه رو شد و مورد تقدیر اعضای این تیم قرار گرفت.

 

1433669


 همچنین آنها به محض رسیدن به فرودگاه سیرجان با برخورد گرم و صمیمانه مسئولان فوتبالی سیرجان مواجه شدند تا اولین سفر شهرستانی سرمربی تیم ملی با خاطرات خوبی همراه شود.


 ضمن اینکه شنیده ها حاکی از آن است که احتمالا فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید ایران هم خود را برای تماشای این دیدار به شهر سیرجان خواهد رساند. به این ترتیب فردا شهرتازه وارد لیگ برتری بدون شک پایتخت فوتبال ایران خواهد بود و تمام نگاه های فوتبالی به این شهر معطوف خواهد شد.

دیدگاه‌ها