کد خبر : 1636030 | 21 شهریور 1398 ساعت 20:27 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

نیکو کوواچ: لیگ قهرمانان؟ اول دیدار با لایپزیش

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل لایپزیش حاضر شد.

نیکو کوواچ: لیگ قهرمانان؟ اول دیدار با لایپزیش

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفت امتیازی برای رسیدن به صدر جدول و گذر از سد لایپزیش نه امتیازی، باید در دیدار شنبه مقابل این تیم به پیروزی برسد. نیکو کوواچ شرایط تیمش را خوب ارزیابی کرده و مدعی شد بایرن مونیخ این بازی را خیلی جدی می گیرد.

 

شرایط لئون گورتسکا: "حال او خوب است. عمل جراحی گورتسکا موفقیت آمیز بود و ما امیدواریم که وی در اسرع وقت به ترکیب بایرن مونیخ بازگردد. اما ما نمی توانیم یک بازه زمانی دقیق در مورد موعد دقیق بازگشت او اعلام کنیم."

 

دیدار مقابل لایپزیش: "این یک بازی مهم برای ما است. ما می دانیم چه انتظاری از تیم خود داریم و با انگیزه و آماده هستیم. آنها مربی بزرگی مانند جولیان ناگلسمان دارند. ما این بازی را خیلی جدی می گیریم و می خواهیم به صدر جدول برسیم، پس این یک بازی بزرگ برای دو تیم خواهد بود. همه بازیکنان بین المللی ما از اردوی تیم های ملی خود برگشته اند، فیلیپ کوتینیو و آلفونسو دیویس نیز امروز باز می گردند."

 

1429103

 

استفاده از کوتینیو یا توماس مولر: "ما باید منتظر بمانیم تا فیلیپ برگردد و بعد از بازگشت با او صحبت خواهیم کرد. قطعا چنین سفری بسیار خسته کننده است، اما من نمی توانم و نمی خواهم ترکیب را فاش کنم."

 

شروع لیگ قهرمانان: "این موضوع تا پایان بازی مقابل لایپزیش برای ما اهمیتی ندارد. ما فعلا روی بازی روز شنبه تمرکز می کنیم و بعد از آن آماده سازی برای دیدار مقابل ستاره سرخ بلگراد آغاز می شود."

 

شرایط سرژ گناربری: "او خیلی خوب پیشرفت کرده است. گناربری 23 سال دارد و هنوز هم می تواند پیشرفت کند. خوشحالم که او 2 گل برای تیم ملی آلمان به ثمر رساند اما من نمی توانم بگویم که گناربری همیشه در ترکیب ثابت بازی خواهد کرد یا خیر."

دیدگاه‌ها