کد خبر : 1636037 | 21 شهریور 1398 ساعت 21:21 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

استارت 26 سالگی ترابی با پیراهن پرسپولیس (عکس)

مهدی ترابی ستاره تیم پرسپولیس پس از اردوی تیم ملی به تمرینات تیم باشگاهی اش ملحق شد تا در نخستین روزهای 26 سالگی، پیراهن قرمزها را برتن کند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی یکی از بزرگترین صیدهای چند سال اخیر پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات بوده است. بازیکنی که بیش از نیم دهه در جمع نارنجی پوشان بود اما سرانجام در دوران محرومیت سرخ ها به این تیم پیوست تا شماره 9 پرسپولیس را برتن کند.

 

ترابی در نیم فصل دوم لیگ هجدهم درخشش بسیار خوبی داشت و به قهرمانی دو گانه سرخ ها کمک کرد. او همچنین در بازی با السد با شوتی استثنایی دروازه یاران ژاوی را فرو ریخت تا به عنوان یک ستاره در تیم اثرگذار باشد. حالا پرسپولیسی ها بار دیگر به درخشش این بازیکن امیدوارند. در سیستم 433 گابریل کالدرون، ترابی اغلب به عنوان وینگر چپ به کار گرفته می شود و جزو بازیکنان اصلی تیم است.

 

1433686

 

ستاره شماره 9 پرسپولیس اکنون پس از حضور فیکس در بازی با هنگ کنگ و اردوی کوتاه مدت با تیم ملی، به تمرینات پرسپولیس بازگشته و در نخستین روزهای 26 سالگی، برای حضور دوباره در ترکیب اصلی تلاش می کند. در روزهایی که قرمزها به کسب پیروزی نیاز مبرمی دارند و بازی های سختی را نیز پیش روی خود می بینند، بی تردید هواداران و کادرفنی به درخشش ستاره هایی چون ترابی دل بسته اند.

دیدگاه‌ها