کد خبر : 1636044 | 21 شهریور 1398 ساعت 21:53 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

با تحقیق حضور جباری را پذیرفتم

بگوویچ: توقع نداشته باشید فردا با چهار گل پیروز شویم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر با اشاره به دو بازی قبلی رقیبش از همه خواست تا از آنها توقع یک نتیجه منطقی را داشته باشند .

بگوویچ: توقع نداشته باشید فردا با چهار گل پیروز شویم

به گزارش "ورزش سه"، فردا (جمعه) اولین دیدارازهفته سوم لیگ برتر با دیدار دو تیم گل گهرسیرجان وپارس جنوبی جم درشهرسیرجان آغازمی شود. درهمین ارتباط وینکو بگوویج امشب در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درخصوص شرایط این دیدار اظهار داشت: «بعد از دو هفته استراحت بین هفته دوم و سوم بازی سوم را برگزار می‌کنیم در لیگ برتر و انتظار دارم از بازیکنانم که همان بازی که مقابل سایپا انجام دادند در بازی فردا هم انجام دهند و حتی خیلی مؤثرتر چون مقابل سایپا خوب بازی کردیم اما نتوانستیم خطر زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنیم.»


وی بابیان اینکه امیدواریم در این بازی تمام تلاش خود را به نمایش بگذاریم، افزود: «خوشامد می‌گویم به هواداران و خبرنگاران فوتبال سیرجان برای این بازی و بازی‌های دیگر در لیگ برتر برای اسم سیرجان و باید بدانیم که لیگ برتر لیگ دشواری است.»


بگوویج در ادامه با اشاره به دو دیدار پارس جم مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: «احتمالاً بازی پارس جم مقابل پرسپولیس را دیدید .با یک گل باخت و با ذوب‌آهن صفر صفر شد .ما با یک تیم خوب روبه‌رو هستیم که در کارهای دفاعی تبحر خاصی دارند، خواهش داریم توقع نداشته باشیم موفق شویم سه تا چهارتا گل به ثمر برسانیم و واقعاً باید بدانید لیگ برتر کاملاً متفاوت از لیگ دسته اول است و این توقعی است که من از خبرنگاران و مردم سیرجان  دارم. اما ما در هر بازی این را تضمین می‌دهیم که طوری بازی کنیم که گویا آخرین بازی ما است و البته  منتظر حمایت هواداران در تمام بازی‌ها هستم.»


سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در ادامه در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه پارس جزو تیم های بالای جدولی نیست آیا تماشاگران منتظر یک بازی هجومی و برد می‌توانند باشند گفت: «قبلاً هم گفتم که تیم های پرسپولیس و استقلال و ذوب‌آهن و سپاهان از سایر تیم‌ها قوی‌تر هستند اما خواهش دارم که توقع این را نداشته باشید که نتیجه خاصی بگیریم. باید تلاش کنیم در لیگ بمانیم. من این‌ها را می‌دانم چون سابقه ده سال مربی‌گری در لیگ برتر را دارم.»


وی درباره آمار بد خط حمله تا به اینجا اظهار داشت: «قطعاً چه بازیکن خارجی و ایرانی به تیم وارد می‌شوند یک مدت طول می‌کشد تا با تیم هماهنگ شود. اگر می‌بینید تیم پرسپولیس و پدیده آماده تراز سایر تیم‌ها هستند به خاطر این است که مدت زیادی است که در کنارهم بازی می‌کنند. این تیم گل گهر تازه ساخته‌وپرداخته شده است و مطمئن باشید بازی به بازی بهتر خواهند شد.»


 وی درباره آخرین بازیکن اضافه‌شده به گل گهر افزود:«من قطعاً برنامه داشتم و این بازیکن کروات بسیار باتجربه است و سابقه بازی در بلژیک و قزاقستان را دارد اما فعلاً از شرایط آمادگی به دور است . اما ما نباید بازیکنان داخلی را از  خارجی جدا کنیم هر بازیکنی که بهتر بود به زمین خواهد رفت.»


وی در پایان بابیان اینکه مجتبی جباری از بازیکنان مشهور و محبوب فوتبال ایران است، عنوان کرد: «  جباری یکی از بازیکنان مشهور و محبوب فوتبال ایران  است و زمانی که در لیگ برتر بودم باهم فقط آنجا روبرومی شدیم. موقعی که آقای جواهری و جباری باهم صحبت کردند و پیشنهاد کمک او را به من دادند من هم با تحقیق پذیرفتم که آقای جباری در کنار ما باشد.»

دیدگاه‌ها