کد خبر : 1636077 | 22 شهریور 1398 ساعت 10:23 | 53.8K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک ۱۰۰ میلیون یورویی شد(عکس)

وبسایت ترنسفرمارکت ارزش حال حاضر ویرژیل فن دایک ستاره ی باشگاه لیورپول را ۱۰۰ میلیون یورو اعلام کرد.

فن دایک ۱۰۰ میلیون یورویی شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک ستاره ی ۲۸ ساله ی باشگاه لیورپول که در سال ۲۰۱۸ از ساوتهمپتون به این تیم پیوسته طی فصول گذشته توانسته پیشرفت چشمگیری از خود نشان دهد و بعد از دو فصل حضور در آنفیلد حالا نه تنها لقب بهترین مدافع اروپا، بلکه عنوان بهترین بازیکن فصل قاره ی سبز را بالاتر از بازیکنانی همچون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو یدک می کشد.مدافعی که با درخشش بی نظیرش در فصل گذشته یکی از ارکان قهرمانی لیورپول در  لیگ قهرمانان اروپا بود و نقش مهمی را در موفقیت های اخیر تیم ملی هلند ایفا کرد.

 

1433725

 

در همین رابطه سایت ترنسفر مارکت با انتشار عکسی به پیشرفت قیمت چشمگیر و حیرت انگیز این ستاره ی هلندی در بازار نقل و انتقالات پرداخته است.

 

فن دایک کار خود را از کشورش و باشگاه خرونینگن آغاز کرد و بعد از آن تنها با مبلغ ۲۵۰ هزار یورو به سلتیک اسکاتلند پیوست. او پس از درخشش در اسکاتلند توجه مدیران ساوتهمپتون را به خود جلب کرد و با قرار دادی به ارزش ۵ میلیون یورو به این تیم پیوست. فن دایک سه سال درخشان را در ساوتهمپتون سپری کرد و همین درخشش باعث شد تا بزرگ ترین باشگاه های اروپا برای به خدمت گرفتن او اقدام کنند اما این لیورپول بود که گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و او در ژانویه ۲۰۱۸ با مبلغ ۷۵ میلیون پوند به این تیم پیوست تا در آن سال گران ترین مدافع تاریخ دنیای فوتبال لقب بگیرد. هر چند تنها یک سال بعد این رکورد به نام هری مگوایر مدافع اسبق لستر سیتی و حال حاضر منچستر یونایتد شد.

 

فن دایک در لیورپول دو سال شگفت انگیز را سپری کرد و علاوه بر کسب لیگ قهرمانان اروپا جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را نیز از آن خود کرد تا سایت ترانسفر مارکت ارزش کنونی او را چیزی بالغ بر ۱۰۰ میلیون یورو برآورد کند.

 

دیدگاه‌ها