کد خبر : 1636095 | 22 شهریور 1398 ساعت 12:30 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

تنها تیمی که از قطر گل نخورده؛

ایستادگی هند، رکورد آسیایی ثبت کرد

تیم ملی هند با تساوی چند روز قبل خود مقابل قطر، یک رکورد در قاره کهن به ثبت رساند.

ایستادگی هند، رکورد آسیایی ثبت کرد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های فوتبال مقدماتی جام جهانی و جام ملتهای آسیا در سراسر قاره کهن آغاز شده و تمامی تیم ها از هفته پیش درگیر این مسابقات بوده اند.


در بازی های انجام شده، بعضا نتایج دور از انتظاری رقم خورده است. یکی از این نتایج، توقف تیم ملی قطر در خانه برابر هند بود.

قطری ها بازی اول خود را در دوحه برابر افغانستان با 6 گل پیروز شدند و بسیار مقتدرانه کار را آغاز کردند، اما دیدار دوم آنها مقابل هند هرچند مسابقه ای یک طرفه بود، اما در نهایت با مقاومت هندی ها به تساوی بدون گل انجامید و قهرمان آسیا نتوانست در دومین بازی خانگی خود به برتری برسد.

 

کسب تساوی مقابل قطر در دوحه، شادی زائدالوصف هندی ها را به دنبال داشت. آنها که یکی از تیم های در حال پیشرفت آسیا هستند، حالا یک رکورد را در قاره کهن ثبت کردند. بنابر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، در سال 2019 تا کنون هیچ تیم آسیایی غیر از هند، نتوانسته دروازه خود را برابر تیم ملی قطر بسته نگه دارد. شاگردان فلیکس سانچز در جام ملتها به تمامی حریفان گل زدند و پس از آن هم هر بار با رقیبان آسیایی روبرو شدند، موفق به گلزنی شدند اما تیم هند، اولین حریف آسیایی سال 2019 قطر بود که موفق شد دروازه خود را برابر قهرمان جام ملتها بسته نگه دارد.

 

دیدگاه‌ها