کد خبر : 1636104 | 22 شهریور 1398 ساعت 13:52 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

خوان ماتا: هواداران نگذارند یونایتد دشمن‌شاد شود

خوان ماتا ستاره اسپانیایی منچستریونایتد از همه دوستداران این تیم خواست پشت شیاطین سرخ متحد شوند و نگذارند دشمنان یونایتد از ناکامی و نتیجه نگرفتن این تیم شاد شوند.

خوان ماتا: هواداران نگذارند یونایتد دشمن‌شاد شود

به گزارش "ورزش سه"، خوان ماتا ستاره اسپانیایی منچستریونایتد از همه علاقه‌مندان و دوست‌داران این باشگاه خواست یک صدا پشت تیم‌شان متحد شوند و برای رسیدن به اهداف مشترک تلاش کنند تا نگذارند دشمنان شیاطین سرخ از شکست و ناکامی یونایتد شاد شوند.

 

1433759

 

ماتا می‌گوید یونایتد به دلیل تاریخ بلند و پرافتخار خود دشمنانی دارد که به این تیم حسادت می‌کنند و علاوه بر هواداران تیمهای رقیب، حتی بسیاری از کسانی که خنثی هستند هم از دیدن ناکامی این تیم لذت می‌برند. ماتا می‌گوید حمایت هواداران یونایتد از این تیم می‌تواند تیم اوله گنار سولسشر را به موفقیت برساند.

 

خوان ماتا در این باره گفت:" من همیشه از هواداران یونایتد و حمایت‌شان تشکر کرده و می‌کنم. من درک می‌کنم که وقتی تیم نتایجی که انتظار می‌رود را بدست نمی‌آورد آنها عصبانی باشند و از این بابت متاسفم. ولی من به تنهایی چه کار می‌توانم بکنم؟ حتی ما به عنوان تیم چکار می‌توانیم بکنیم جز اینکه از هر چه در توان داریم برای یونایتد مایه بگذاریم؟ من معتقدم هواداران این را درک می‌کنند".

 

ستاره اسپانیایی یونایتد در ادامه گفت:" اگر می‌خواهیم به اهداف مشترک‌مان برسیم باید با هم متحد شویم. مدیران باشگاه، بازیکنان و هواداران، همه باید پشت هم بایستند. چرا که خیلی‌ها هستند که وقتی منچستریونایتد پیروز نمی‌شود شاد می‌شوند. اتحاد برای موفقیت ما عاملی کلیدی است".

 

دیدگاه‌ها