کد خبر : 1636120 | 22 شهریور 1398 ساعت 16:13 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

علامت ورود ممنوع در مقابل طبقه دوم آزادی!

بلیت فروشی دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت در حالی آغاز شده که بلیت طبقه دوم همچنان غیرقابل دسترس است.

علامت ورود ممنوع در مقابل طبقه دوم آزادی!

 

به گزارش "ورزش سه"، موضوع بلیت فروشی فوتبال و والیبال ایران در ماه های اخیر تبدیل به بحرانی بزرگ شده است. از مشکل اختلال در سرورهای سامانه بلیت فروشی تا عدم تخصیص جایگاه به بانوان و حالا تمدید عدم فروش بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی، تنها بخشی از مشکلاتی هستند که ورزش دوستان ایرانی در چند وقت اخیر تجربه کرده اند.

 

از ساعاتی قبل بلیت فروشی دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در حالی آغاز شده که همچنان صندلی های طبقه دوم در دسترس نیستند. آن هم در شرایطی که سازمان لیگ تاکید داشت که از هفته سوم، هواداران می توانند از طبقه دوم نیز استفاده کنند.

 

نکته جالب این که صبح امروز محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس درآمد از راه بلیت فروشی را یکی از کلیدی ترین راه ها برای درآمدزایی عنوان کرد اما حالا بیش از 50 درصد ظرفیت استادیوم خانگی پرسپولیس و استقلال، به نوعی غیرقابل استفاده هستند و مشخص نیست چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

همچنین اتفاق منفی دیگر  این است که بلیت فروشی تنها تا صبح روز بازی ادامه دارد و به طور مثال مشخص نیست افرادی که چند ساعت مانده به شروع بازی تصمیم به حضور در استادیوم می گیرند به چه شکل باید بلیت را تهیه کنند.

 

بی تردید مشکلات این چنینی در هفته های آغازین تاثیر های بزرگی در میانگین تماشاگر دو تیم پرسپولیس و استقلال خواهد گذاشت. خصوصا حالا که این تیم ها فارغ از درآمدزایی، کری تعداد تماشاگر را با دیگر تیم ها نیز دارند.

 

همچنین لازم به ذکر است بلیت قسمت جایگاه ورزشگاه آزادی 25، روبروی جایگاه 15 و دیگر نقاط استادیوم با قیمت 10 هزار تومان فروخته می شود.

دیدگاه‌ها