کد خبر : 1636191 | 22 شهریور 1398 ساعت 20:55 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از کسب تساوی هند مقابل قهرمان آسیا

استیماچ، آمیتا پاچان فوتبال هند

تیم ملی هند درحالی‌که در دیدار اول در کشور خودش در مقابل عمان تن به شکست دو بر یک داد توانست در بازی دوم مقابل قطر یک تساوی باارزش کسب کند.

استیماچ، آمیتا پاچان فوتبال هند

به گزارش "ورزش سه "، یکی از سایت‌های معتبر کشور کرواسی با توجه به نتیجه تساوی تیم ملی هند و قطر گزارشی در همین ارتباط تهیه‌کرده است و با این مربی کروات تیم ملی هند به گفتگو پرداخته است.


در ابتدای این گزارش از سایت vecernji.hr، که یکی از معتبرترین سایت‌های کشور کرواسی تلقی می‌شود در خصوص این سرمربی که سابقه هدایت تیم ملی کرواسی را هم برعهده داشته است چنین شرح می‌دهد:


ایگور استیماچ سرمربی کروات تیم ملی هند پس از کسب یک موفقیت بزرگ همراه با این تیم و کسب تساوی مقابل قطر، قهرمان آسیا به کشورش بازگشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم با او گفتگو کنیم.

 

1433842


در وصف اینکه استمیاچ تا چه حد در تیم ملی هند موفق بوده است همین بس که نشریه تایمز هندوستان بعد از 175 سال که صفحه اصلی خودش را با همواره با رشته کریکت (ورزش اول کشور هندوستان) می‌بست در دو صفحه به این مربی کروات پرداخته است.


استیماچ خودش در خصوص آخرین بازی تیم ملی هندوستان از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر 2020 که در برابر میزبان خود قطر قهرمان آسیا که با ‌تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید گفت: «ما در این مدت پیشرفت بسیار زیادی داشتیم و من اعتقاددارم این تک امتیاز با ارزش نتیجه تلاش‌های مجموعه تیمی ما در طی این اردوی 15 روزه بود.»


وی در ادامه در خصوص شکست این تیم در مقابل عمان هم گفت: «این در حالی است که با توجه به این تساوی، من هنوز برای اشتباهات بچه‌گانه‌ای که در دیدار مقابل عمان مرتکب شدیم بسیار متأسفم و نتوانسته ام آن شکست را هضم کنم. نتیجه‌ای که می‌توانست درست برعکس آن نتیجه‌ای باشد که به ثبت رسید. دیداری که باید با نتیجه 3-0 یا 4-0 می‌بردیم درنهایت تعجب 2 – 1 واگذار کردیم اما اجازه ندادیم که روحیه بد تیم در دوحه دوباره‌ کار دست تیم بدهد.»

 

1433843


در همین ارتباط "ماندو راو دسایی" این مهاجم 27 ساله باشگاه "گوا" درباره استیماچ می‌گوید: « او با حضورش در تیم تغییرات مثبتی را در جو تیم به وجود آورده است و اتمسفر تیم را کاملاً تغییر داده است. او از تیم‌های رقیب ما کلیپ‌های زیادی را تهیه کرد و ما شاید میلیون‌ها بار آن کلیپ‌ها را دیده ایم. استیماچ در تمام مراحل آماده سازی تیم با ما بود.»


مهاجم تیم ملی هند ادامه می دهد:« انصافاً جمع‌کردن تیم بعد از شکست مقابل عمان کار بسیار سختی بود اما او این کار را به بهترین نحو ممکن انجام داد. واقعاً روحیه ما پس از شکست مقابل عمان بسیار ضعیف بود. کل تیم از تغییرات به وجود آمده بسیار راضی هستیم و من اطمینان دارم که در دور بعدی بهتر از این خواهیم بود. »


گفتنی است تیم فوتبال هندوستان در گروه E رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر، با قطر، عمان، بنگلادش و افغانستان هم‌گروه است که آن‌ها با دو بازی و یک امتیاز در جایگاه چهارم حضور دارند و هندی ها در مرحله سوم باید به دیدار بنگلادش بروند.»

 

دیدگاه‌ها