کد خبر : 1636211 | 22 شهریور 1398 ساعت 22:56 | 59K بازدید | 0 دیدگاه

سند پارسی‌ها برای پنالتی جنجالی(عکس)

باشگاه پارس جنوبی تصویر مصدومیت هافبک تیمش که منجر به اعلام پنالتی شد را منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم در حالی که امروز در نخستین بازی هفته سوم لیگ برتر با یک گل از گل‌گهر سیرجان عقب بود، در دقیقه ۵۴ صاحب یک ضربه پنالتی شد که این اتفاق اعتراض شدید وینکو بگوویچ را به همراه داشت و تنش‌هایی را در کنار زمین به وجود آورد.

 

در این دقیقه شوت مهدی ترکمان از روی ضربه ایستگاهی به دیوار دفاعی بازیکنان گل‌گهر اصابت کرد و در ادامه برخوردی بین حسام پورهاشم، مدافع سیرجانی‌ها و محمود شفیعی، هافبک پارس جنوبی اتفاق افتاد که سید وحید کاظمی با مشورت داور پشت دروازه این صحنه را پنالتی اعلام کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

 

اعلام پنالتی به سود پارس جنوبی با خوشحالی فراز کمالوند همراه بود که وینکو بگوویچ سرمربی گل‌گهر نیز از حرکت همتای خود عصبانی شد و به سمت او رفت تا در کنار زمین تنش‌هایی ایجاد شود و بازی برای لحظاتی از جریان بیفتد.

 

در حالی که کادر فنی گل‌گهر تا پایان مسابقه به صحنه پنالتی منجر به گل تساوی معترض بود، اما باشگاه پارس جنوبی جم بعد از پایان مسابقه، تصویری از ضربه شدیدی که به پای محمود شفیعی برخورد کرده و موجب مصدومیت این بازیکن شده را انتشار داد تا به این شکل به اعتراض سیرجانی‌ها واکنش نشان دهد.

 

 

دیدگاه‌ها