کد خبر : 1636212 | 22 شهریور 1398 ساعت 23:14 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

با داور کاری نداشتم، جواب وینکو رو دادم؛

کمالوند: مدیران گل‌گهر شاهکار کرده‌اند

سرمربی پارس جنوبی به تمجید از شرایطی که برای حضور گل‌گهر در لیگ برتر به وجود آمده، پرداخت.

کمالوند: مدیران گل‌گهر شاهکار کرده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از دیدار با گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: تبریک ویژه‌ای به مردم مهربان و خونگرم و مدیران بالیاقت گل‌گهر می‌گویم که این استادیوم زیبا را برای مردم سیرجان آماده کردند؛ من سه، چهار ماه قبل به این شهر سفر کرده بودم و فکر نمی‌کردم به این سرعت ورزشگاه آماده بازی‌های لیگ برتر شود؛ استادیوم فوق‌العاده زیبایی است و به همه مسؤولان شهر و مدیران بالیاقت گل‌گهر خسته نباشید می‌گویم.

 

او ادامه داد: خوشحال هستم شهری مثل سیرجان دارای تیم در لیگ برتر است؛ امیدوار هستم در نخستین فصل لیگ برتری شدن موفق شوند و حضورشان ادامه‌دار باشد؛ باتوجه به عدم حضور چند ساله مس در لیگ برتر، نیاز بود تا یک تیم از استان کرمان به لیگ برتر بیاید.

 

سرمربی پارس جنوبی تصریح کرد: اصلا اعتراضی به داوری نکردم؛ صحنه کارت زرد بحثی بود که آقای بگوویچ به سمت نیمکت ما آمد؛ بگو مگوی ما با آقای بگوویچ بود وگرنه کسی با آقای داور کاری نداشت؛ تمام مباحثی هم که ما داشتیم، وقت کشی‌ها در نیمه اول بود.

 

کمالوند اضافه کرد: اگر می‌گویید پنالتی ما مشکوک بود، کارشناسان داوری نظر بدهند؛ غیر از این پنالتی، در دقیقه ۸۵ هم خواهید دید که خطا روی آقای احسان تاییدی را کارشناسان داوری پنالتی تشخیص می‌دهند یا خیر؛ قضاوت بسیار خوب بود و هیچ اشکالی نداشت که بخواهیم اعتراض کنیم؛ کارت زرد را هم بخاطر اعتراض به داوری به من نداد و تنها گفت چرا مربیان در کنار زمین با یکدیگر صحبت می‌کنند.

 

او درباره دلیل بحث با بگوویچ در جریان بازی گفت: او سمت من آمد و من گفتم چی میگی؟ اصلا متوجه نشدم چه چیزی می‌گوید؛ می‌توانید از خود آقای داور این موضوع را بپرسید.

 

سرمربی پارس جنوبی جم تصریح کرد: گل‌گهر مثل ما تیم نوپایی است ولی حتی از ما جلوتر هستند چون ما از لیست ۱۸ نفره سال قبل، ۱۶ نفر را دراختیار نداریم و این بازیکنان حتی حاضر به مذاکره دوباره با باشگاه هم نشدند؛ از یکی، دو بازیکن باتجربه مثل محمد نوری تشکر می‌کنم که دست ما را گرفتند.

 

کمالوند عنوان کرد: ۱۶ بازیکن بزرگسال این فصل ما جدید هستند که هشت نفر از آنها از لیگ یک آمدند؛ گل‌گهر نیز همینطور است و آنها تیم بدی نیستند؛ هدف گذاری گل‌گهر باید در این فصل ماندن در لیگ برتر باشد ولی در بازی امروز ما شایسته گرفتن سه امتیاز بودیم؛ با وجود اینکه یک گل به ثمر رساندیم، یک بار به تیرک زدیم و البته گل‌گهر هم موقعیت داشت ولی فرصت‌های ما خطرناک‌تر بود.

 

او تصریح کرد: برای برد به سیرجان آمده بودیم و برای نیمه دوم برنامه داشتیم؛ گلی که در نیمه اول خوردیم، برنامه ما را برهم زد؛ گل‌گهر تیم خوبی دارد و نفرات باکیفیت و توانمندی در این تیم هستند؛ از سوی مردم نیز حمایت می‌شود و نیاز است شما(خبرنگاران) نیز پشت این تیم باشید؛ باید قدر تیم لیگ برتری را بدانید و خیلی از استان‌ها آرزوی داشتن چنین تیمی را دارند؛ استادیوم و تیم خوبی در سیرجان است و باید از آن حمایت کرد.

سرمربی پارس جنوبی ابراز کرد: تماشاگران گل‌گهر فوق‌العاده خونگرم و مهربان بودند؛ هیچگونه توهینی به ما یا بازیکنان نکردند؛ امیدوار هستم الگویی که سیرجانی‌ها در لیگ برتر گذاشتند، به همه استان‌ها و تیم‌ها کشیده شود؛ دیروز برای ما سنگ تمام گذاشتند؛ زمانی که به هتل رسیدیم، دوستان کانون هواداران گل‌گهر با گل به استقبال ما آمدند؛ این کارها در فوتبال زیبا است و خیلی خوشحال هستم در این شهر چنین اتفاقاتی می‌افتد.

 

کمالوند درخصوص حضور ویلموتس در ورزشگاه امام علی سیرجان گفت: حضور سرمربی تیم ملی انگیزه دو تیم را بالاتر برده بود و فکر می‌کنم حضورشان در این مسابقه مثبت بود.

 

او ادامه داد: الان خیلی زود است راجع به جایگاه پارس جنوبی در پایان فصل صحبت کنیم ولی از نحوه بازی و تلاش بازیکنانم بسیار رضایت دارم؛ دو مسابقه سخت داشتیم ولی بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند.

 

دیدگاه‌ها