کد خبر : 1636251 | 23 شهریور 1398 ساعت 10:56 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دیلی‌رکورد؛ یونایتد با دخیا تمدید کرد

دیلی رکورد مدعی شد داوید دخیا سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد بعد از مدتها مقاومت در مقابل تمدید قراردادش با این باشگاه، قرارداد خود را در نهایت تمدید کرده است.

ادعای دیلی‌رکورد؛ یونایتد با دخیا تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، دیلی‌رکورد می‌گوید داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد که مدتها است گزارشهای زیادی درباره امتناع او از تمدید قراردادش با شیاطین سرخ مطرح بوده سرانجام به این تمدید رضایت داده و قراردادش با این تیم را به مدت پنج سال و با دستمزد 13.3 میلیون پوند در هر فصل تمدید کرده و به این ترتیب به گران‌ترین بازیکن یونایتد تبدیل شده است.

 

1433945

 

بر اساس گزارش دیلی‌رکورد، دستمزد دخیا در این قرارداد جدید که 13.3 میلیون پوند اعلام شده از دستمزد پل پوگبا هم فراتر رفته و او را به گران‌ترین بازیکن یونایتد تبدیل کرده است.

 

این  خبر در صورت تایید رسمی به شایعات گسترده اخیر درباره احتمال بازگشت دخیا به اسپانیا و پیوستنش به رئال مادرید پایان خواهد داد. دخیا در طول تابستان علاوه بر رئال مادرید با شایعاتی درباره پیوستنش به پاری سن ژرمن و یوونتوس هم روبرو بود اما اوله گنار سولسشر اخیرا این شایعات را بی‌اساس دانسته و گفته بود دخیا عاشق منچستریونایتد است و در این تیم ماندگار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها