کد خبر : 1636430 | 23 شهریور 1398 ساعت 20:01 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

مانه و رسیدن به یک رکورد فوق العاده در لیگ برتر

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول، به اولین بازیکنی تبدیل شد که در 50 بازی ابتدایی خانگی تیمش در لیگ برتر شکست نخورده است.

مانه و رسیدن به یک رکورد فوق العاده در لیگ برتر


به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در حالی امروز موفق به پیروزی در مقابل نیوکاسل شدند که سادیو مانه فوق ستاره سنگالی این تیم عملکردی خیره کننده در این بازی از خود به جای گذاشت. مانه در این دیدار دو بار در نیمه اول موفق به گلزنی برای لیورپول شد. مانه با ثبت این دوگل حالا با شش گل و در کنار آگوئرو در صدر جدول گلزنان لیگ برتر جزیره قرار گرفته است.

 

1434057


همچنین این پیروزی باعث ثبت یک رکورد خیره کننده برای سادیو مانه شد که در نوع خود بسیار حیرت انگیز به نظر می رسد. مانه با پیروزی امروز لیورپول در آنفیلد به تنها بازیکنی در تاریخ لیگ جزیره تبدیل شد که 50 بازی ابتدایی خانگی تیمش را در لیگ بدون شکست پشت سر گذاشته است. مانه طی این 50 بازی خانگی با لیورپول موفق شده 41 پیروزی به دست آورد و 9 بازی دیگر را  با نتیجه تساوی در آنفیلد به پایان رسانده است.


رکوردی که پیش از این هیچ بازیکنی موفق به ثبت آن نشده بود و مانه به اولین بازیکنی تبدیل  شد که در 50 بازی خانگی تیمش در لیگ برتر شکستی را متحمل نشده است.

دیدگاه‌ها