کد خبر : 1636461 | 23 شهریور 1398 ساعت 21:35 | 100.3K بازدید | 0 دیدگاه

اختصاصی؛ اشتباه کردم اما سهوی بود

رد پای سایت انگلیسی در محرومیت علیفر!

علیرضا علیفر، گزارشگر قدیمی صدا و سیما در گفتگو با ورزش سه اعلام می‌کند که اشتباه انجام شده از سمت وی در بازی دو تیم لوانته و رئال مادرید سهوی بوده است.

رد پای سایت انگلیسی در محرومیت علیفر!

به گزارش "ورزش سه"، علیفر در توضیح این اتفاق به تاخیر در پخش مسابقه و همزمانی بخشی از دیدار با مسابقات تکواندو اشاره می‌کند و می‌گوید در تنگای زمانی دچار اشتباه فاحشی شده اما عمدی در آن نداشته است. او عکسی را نیز ضمیمه صحبت‌های خود کرده و می گوید در اسکای اسپورت و در لاین آپ مسابقه نام سیدجلال حسینی در ترکیب مسابقه قرار داشته و او را به اشتباه انداخته است.  نکته اینکه با بررسی ادعای او در سایت اسکای اسپورت مشخص می‌شود که او در اینباره دروغ نگفته اما نکته عجیب به زبان آوردن نام سیدجلال حسینی به عنوان بازیکنی در ترکیب لوانته است!


علیفر دقایقی پیش در اینباره به سوالات ما پاسخ داد.


*آقای علیفر همه جا صحبت از اشتباه عجیب و غریب شماست. چطور شد که این مساله اتفاق افتاد؟
چون 10 دقیقه اول تکواندو پخش می شد من لاین آپ نداشتم. در این 10 دقیقه که تکواندو پخش می شد من در سایت اسکای اسپورت در آوردم و دیدم که شماره 17 جلال حسینی است. شما هم اگر به این سایت بروید متوجه می شوید من درست می گویم. حتی من الان روی کلمه تاچ کردم و اسم جلال حسینی و تصویرش آمد.

 


*اما قبول دارید که این اشتباه بسیار عجیب است؟ به هرحال جا برای تحلیل های دیگر باز شده.
فرصتی نبود که من شک کنم و گفتم جلال حسینی در خط هافبک بازی می کند و بعد دیدم که شماره 17 بازیکن مونته نگرو است و تصحیح کردم. البته نمی دانم چرا این اشتباه اینقدر بزرگ شده.

 

14341871434188


*بحث این است که اگر کمی هم اطلاعات از فوتبال داشته باشیم می دانیم در لالیگا بازیکنی به اسم سیدجلال حسینی وجود ندارد.
همه این استدلال را دارند و درست هم می گویند. من لاین آپ اول بازی را نداشتم و در آن 10 دقیقه گزارشگر تکواندو جلوی من داد و بی داد می کرد و تنها کاری که می توانستم بکنم این بود که در آن فرصت کوتاه لاین آپ را در بیاورم.

 


*یعنی شک هم نکردید؟
شما روی لاین آپ و لوانته اف سی روی اسامی توجه کنید و اسم سیدجلال حسینی می آید و آنجا نمی شود که هک کرد. شما خودتان بهتر می دانید و اشتباه شده و من نمی دانم که چرا اینقدر مهم است. پاسخ من به این مساله این است: بله، اشتباه کرده ام.
 

 

*از محرومیت تان باخبرید؟
هیچ تماسی از سازمان با من نگرفتند. من ندیدم اگر واقعی است و روی روابط عمومی است شاید درست باشد. تهیه کننده تماس گرفت و من این مستندات را اعلام کردم و برای او ارسال کردم.

دیدگاه‌ها