کد خبر : 1636468 | 23 شهریور 1398 ساعت 22:05 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی: VAR بیاید به اهدافشان نمی‌رسند!

سرمربی ماشین‌سازی به شکل غیر مستقیم به داوری دیدار تیمش برابر شهرخودرو اعتراض کرد.

خطیبی: VAR بیاید به اهدافشان نمی‌رسند!

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل شهرخودرو عنوان کرد: هیچ صحبتی ندارم چون باید جواب خبرنگاران را شخص دیگری بدهد؛ از نظر فوتبالی آنقدر برتر از شهرخودرو بودیم که فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در این سه هفته به این شکل بازی کرده باشد.

 

او ادامه داد: شهرخودرو یک موقعیت 100 درصد نداشت و گلی هم که زدند، روی اشتباه خودمان بود؛ در کل 90 دقیقه هیچ موقعیتی نداشتند ولی بازی در دست ما بود؛ به ویژه اینکه در نیمه دوم تیم شهرخودرو از نیمه زمین این طرف‌تر نیامد و اصلا دروازه‌بان ما در تلویزیون دیده نشد.

سرمربی ماشین‌سازی عنوان کرد: دلیل اینکه درباره بازی جوابی نمی‌دهم این است که افراد دیگری باید بیایند و جواب دهند؛ خودشان می‌دانند چه کسانی را می‌گویم؛ یکی از آنها آقای ممبینی است؛ هیچ اعتراضی هم نداریم ولی خواهشم این است که آقای ممبینی بیاید و جواب شما خبرنگاران را بدهد.

 

خطیبی با بیان اینکه این بازی تمام شد و رفت، گفت: از مسؤولان رده بالای فدراسیون و حتی فراتر از فدراسیون تقاضا دارم که سیستم VAR را حتما بیاورند تا حق تیم‌هایی مثل ما به این شکل خورده نشود؛ نمی‌دانم چرا این سیستم را به فوتبال ایران نیاوردند؛ دلیلش را عنوان کنند؛ اینکه بگویند آماده نیست، بهانه است؛ اگر سیستم VAR بیاید خیلی‌ها به اهدافشان نمی‌رسد.

 

او تاکید کرد: درمورد بازی امروز جواب نمی‌دهم و آقایان باید پاسخگوی این موضوع باشند و ما را هم قانع کنند.

دیدگاه‌ها