کد خبر : 1636470 | 23 شهریور 1398 ساعت 22:08 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان ماشین سازی بازی را خشن و متوقف می کردند؛

گل محمدی: اگر ثاقبی نبود، می گفتم پنالتی شده

یحیی گل محمدی می گوید تیمش با 8 غائب برای دیدار مقابل ماشین سازی آماده شده و توانسته، سه امتیاز مهم بگیرد.

گل محمدی: اگر ثاقبی نبود، می گفتم پنالتی شده

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو که تیمش موفق شد با کسب سومین پیروزی متوالی، مقتدرانه و به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد، در پایان دیدار برابر ماشین سازی که با برتری یک بر صفر شهرخودرویی ها همراه شد، در مورد بازی گفت: پیش بینی می کردیم بازی سختی داشته باشیم. بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. سعی بر کنترل بازی داشتیم تا در ضدحملات به گل دوم برسیم. اما بازی هیجان بالایی داشت و کار برای ما سخت شد. بازی بسکتبالی شده بود و هیجانات و احساسات بر مسائل فنی غلبه پیدا کرده بود.


او ادامه داد: در مجموع از کسب سه امتیاز راضی هستیم. با توجه به اینکه ما در 10 روز اخیر، 8 بازیکن را به دلیل مصدومیت و اردوی تیم های پایه در اختیار نداشتیم. با این حال بدون این 8 بازیکن تمرین کردیم و پیش بینی می کردیم بازی سختی داشته باشیم. بازیکنان امروز فدارکارانه بازی کردند و امروز از آنها تشکر می کنم.


یحیی در مورد فشار تیم ماشین سازی پس از دریافت گل اول بیان کرد: در هر صورت تیم حریف تلاش زیادی برای برگشت نتیجه داشت و فشار زیادی وارد کرد. تیم حریف دو موقعیت خوب و چند شوت داشتند. اگر ما هم گل می خوردیم، همین اتفاق برای تیم حریف می افتاد. سعی کردیم بازی را بیشتر کنترل کنیم و بیشتر به هم پاس بدهیم. به هر حال حریف هم حریف ساده ای نبود و استقلال را در اینجا برده بود. ما کمبودهای زیادی داشتیم ولی به هر صورت سه امتیاز را گرفتیم و از این بابت خیلی خوشحالیم.
خبرنگاری از یحیی گل محمدی در مورد صحنه ای پرسید که در دقیقه 85 روی شاهین ثاقبی رخ داد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت. یحیی در پاسخ به این سوال گفت: اگر کسی غیر از شاهین ثاقبی بود، می گفتم پنالتی است. شاهین را دوست دارم ولی امروز خیلی تمارض کرد و در آن صحنه هم تمارض کرد و اتفاق خاصی نبود و فکر می کنم داور تصمیم خوبی گرفت.


او در مورد شرایط خط دفاعی تیمش پیش از این دیدار بیان کرد: فرشاد محمدی مهر مصدوم بود و آقاجان پور هم در اردوی تیم امید بود. فقط فرشاد فرجی را داشتیم که خوب بود. فکر می کنم امروز خط دفاعی ما خیلی خوب بود؛ با توجه به حملاتی که ماشین سازی داشت. با این حال تصمیمات خوبی گرفتند و از آنها تشکر می کنم.


او در مورد اینکه تیمش وقت تلف می کرده یا خیر، بیان کرد: اصلا تیم ما وقت تلف کردن بلد نیست. من چندین جلسه در این مورد با بچه ها صحبت کرده ام. اینکه وقتی تیم حریف جلو هست. وقفه ای که امروز در بازی ایجاد شد، خشونت بازیکنان ماشین سازی بود. به خاطر خطاها بود که بازی متوقف می شد. در هر صورت ناظر بازی هم (آقای پورهادی) شرح وظایفی دارد و شاید اگر به ما یا نیمکت حریف تذکر بدهد، شاید بر وفق مراد ما نباشد. خودمان باید قانون را یاد بگیریم. بازی هم احساسی و هیجانی شده بود و به همین خاطر بود که شاهد درگیری هایی بودیم. با این حال از همه کسانی که برای برگزاری این مسابقه تلاش کردند، تشکر می کنیم.

دیدگاه‌ها