کد خبر : 1636474 | 23 شهریور 1398 ساعت 22:01 | 61.7K بازدید | 0 دیدگاه

با واکنش فرهاد مجیدی در فضای مجازی

اختلاف‌ها در تیم امید به اوج رسید

بعد از دو شکست متوالی تیم ملی امید مقابل ازبکستان انتقادها از فرهاد مجیدی و تیمش به اوج رسید که واکنش شدید وی را به همراه داشت.

اختلاف‌ها در تیم  امید به اوج رسید

به گزارش "ورزش ‌سه"، دو شکست عجیب تیم ملی امید برابر ازبکستان در تاشکند باعث شد تا انتقادها از فرهاد مجیدی، مدیریت تیم ملی و نحوه نمایش این تیم اوج بگیرد. امید‌های فوتبال ایران که چهار دهه است به المپیک صعود نکرده‌اند حالا به دنبال طلسم شکنی همراه با سرمربی جوان و محبوب خود هستند. مسئله ای که پس از شکست 1-0 و 4-1 برابر ازبکستان تحت پوشش قرار گرفت و حالا بسیاری از نسل جدید فوتبال ایران ناامید هستند.


اما بعد از این دو شکست تیغ تیز انتقادات به سمت مجیدی گرفته شده و برخی از کارشناسان هم او را در حد مربیگری تیم ملی امید به جای کرانچار نمی‌دانند؛. مسئله‌ای که واکنش تند فرهاد مجیدی در صفحه مجازی را به همراه داشته ، جایی که همیشه روابط عمومی اصلی این ستاره سابق فوتبال ایران بوده است. او در این رابطه نوشته است:  از روز اول به چیزی جز موفقیت در راه المپیک فکر نکردم و این سنگ‌اندازی‌ها و پروژه‌های مشترک باعث نخواهد شد که من و شاگردانم در تیم امید از اهدافمان دور شویم و اتفاقا مصمم‌تر هم خواهیم شد و ایمان دارم موفق می شویم. به سفارش دهنده‌های مطالب یکبار دیگر هشدار می‌دهم: حق دخالت ندارید.


مجیدی پس از گفت و گویی که با ورزش سه داشته ، این بار هم به طور واضح حرف از دخالت افراد دیگری در تصمیماتش به زبان آورده است. او که پس از بازگشت به ایران طی درخواستی خواستار دیدار فوق العاده با مهدی تاج شده امروز به اهواز رفته بود تا بازی تیمهای فولاد و سپاهان را ببیند؛ تصمیمی که نشانگر عزم او برای بقا در تیم المپیک است، اگرچه اختلافاتی جدی و پنهان نشدنی میان او و دیگر تصمیم گیران تیم امید بروز کرده و این بار مجیدی با اتهام "سفارش مطلب" دعوا را به جایی برده که بین او و نفرات دیگر یکی در رینگ باقی بماند .


تیم ملی امید با بازیکنان خوبی که دارد مهیا حضور در دور دوم صعود به المپیک می‌شود. تیمی که در سید چهارم قرار گرفته و به احتمال فراوان با قدرت‌هایی مثل استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، ژاپن، ازبکستان و قطر هم گروه خواهد شد اما شرایط فعلی و روحیه ضعیف تیم بعد از شکست سنگین مقابل ازبک ها فعلا فدراسیون و کمیته فنی را نسبت به آینده بیمناک کرده است.

دیدگاه‌ها