کد خبر : 1636501 | 23 شهریور 1398 ساعت 22:52 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

لایپزیش 1 - 1 بایرن؛ مانوئل نویر تمام شدنی نیست!

بایرن مونیخ در خانه صدرنشین بوندسلیگا 1-1 متوقف شد.

لایپزیش 1 - 1 بایرن؛ مانوئل نویر تمام شدنی نیست!


به گزارش "ورزش سه"، باواریایی ها اگرچه خیلی زود به گل اول رسیدند، اما در جریان بازی لایپزیش موقعیت های خوبی را خلق کرد و اگر مانوئل نویر عملکرد درخشانی ارائه نمی داد، لایپزیش می توانست برابر بایرن مونیخ به برتری دست یابد.

 

بایرن مونیخ بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه سه به گل اول دست یافت. حرکت تماشایی توماس مولر و پاس فوق العاده او باعث شد رابرت لواندوفسکی در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با یک ضربه دقیق گل اول را به ثمر برساند.

 

1434227

 

یک دقیقه بعد از دریافت گل، لایپزیش می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه کالسترمن از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 12 و روی ارسال پاوارد، لواندوفسکی فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه او توسط گولاسچی مهار شد.

 

دقایقی بعد بایرن این بار روی پاس کیمیچ فرصت گلزنی داشت اما ضربه سر رابرت لواندوفسکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 28 و روی پاس فورسبرگ، تیمو ورنر صاحب بخت گلزنی شد اما ضربه او توسط مانوئل نویر مهار شد. دقایقی بعد این بار رابرت لواندوفسکی بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او توسط گولاسچی مهار شد.

 

اما در اوقات اضافه نیمه اول هرناندز روی پولسن خطا کرد تا لایپزیش صاحب یک ضربه پنالتی شود و امیل فورسبرگ با باز کردن دروازه نویر باعث شد نیمه نخست با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

در ابتدای نیمه دوم لایپزیش می توانست با ضربه زیبای ماکیله به گل دوم دست یابد اما مانوئل نویر با یک واکنش تماشایی دروازه تیمش را نجات داد.

 

1434228

 

در دقیقه 53 و روی همکاری تماشایی بازیکنان بایرن، کینزگلی کومان صاحب بخت گلزنی شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 60 سابیتزر با یک ضربه فوق العاده تا آستانه باز کردن دروازه بایرن پیش رفت، اما نویر با عکس العملی خارق العاده دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

 

دقایقی بعد این بار تولیسو با حرکتی انفرادی برای خودش موقعیت سازی کرد اما گولاسچی در مقابل ضربه او واکنش خوبی از خود نشان داد. در دقیقه 60 تیمو ورنر تا آستانه زدن گل برتری لایپزیش پیش رفت اما ضربه او با حداقل اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 75 این بار نیکلاس سوله پیش تاخته اقدام به ضربه زدن کرد اما شوت از کنار دروازه لایپزیش به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد ضربه کومان با دخالت گولاسچی به دیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند نیز لواندوفسکی نتوانست از این فرصت بهره گیرد.

 

در دقیقه 90 یک بار دیگر تیمو ورنر صاحب موقعیت گلزنی شد اما این بار نیز نویر واکنش خوبی مقابل ضربه او نشان داد تا در نهایت بازی با تساوی 1-1 به اتمام برسد.

دیدگاه‌ها