کد خبر : 1636523 | 24 شهریور 1398 ساعت 00:18 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

تداوم سورپرایز های پدیده 16 ساله

هفت دقیقه رویایی آنسو فاتی در نوکمپ (عکس)

آنسو فاتی ستاره درخشان بارسا در نیمه اول بازی برابر والنسیا بود. ستاره ای که در هفت دقیقه یک گل زد و یک پاس گل داد.

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی این روزها در آسمان ها سیر می کند. سه هفته پیش او اولین بازی خود برای بارسا را برابر بتیس در سن 16 سالگی انجام داد و یک هفته پس از اولین بازی خود، 45 دقیقه در زمین اوساسونا به میدان رفت و توانست یکی از دو گل بارسا را به ثمر برساند و خود را به جوان ترین گلزن تاریخ بارسا بدل کرد.

پس از دو هفته وقفه بازی های ملی، امروز آنسو فاتی با استفاده از غیبت مسی و سوارز(نیمکت نشین) از ابتدا در ترکیب بارسا برابر والنسیا به میدان رفت و پس از یک دقیقه و پنجاه ثانیه موفق به گلزنی شد. او پاس عرضی دی یونگ را با یک بغل پا در گوشه دروازه والنسیا جای داد تا خود را در لالیگا دو گله کند.

دقیقه هفت بازی او نمایش درخشان خود را با یک پاس گل تکمیل کرد. فاتی با یک حرکت دیدنی مدافع مقابلش را جا گذاشت و با یک پاس به عقب دی یونگ را در موقعیت گلزنی قرار داد تا ستاره هلندی بارسا موفق به زدن اولین گل خود با پیراهن آبی اناری شود.

زندگی آنسو فاتی حالا با چرخشی 180 درجه ای روبرو شده است. ستاره ای که فصل را در تیم جوانان بارسا و زیر نظر ویکتور والدس شروع کرد، حالا حتی مدعی حضور در ترکیب ثابت بارسلونا است و مشخص نیست با بازگشت مسی و سوارز، والورده چه طرح و نقشه ای برای استفاده از این پدیده شانزده ساله خواهد داشت. چه کسی حالا جرات نیمکت نشین کردن آنسو فاتی را دارد؟

 

 

Image

 

Image

 

1434258

 

1434259

 

1434254

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها