کد خبر : 1636541 | 24 شهریور 1398 ساعت 09:40 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: باید زودتر کار اودینزه را تمام می‌کردیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینترمیلان که تیمش در زمین خود موفق شد اودینزه را با گلی در اواخر نیمه اول با نتیجه 1-0 شکست دهد گفت اینتر باید زودتر از این کار اودینزه را تمام می‌کرد.

کونته: باید زودتر کار اودینزه را تمام می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میلان در زمین خود موفق شد اودینزه را با نتیجه 1-0 شکست دهد ولی با توجه به اینکه اودینزه عملا یک ساعت انتهای بازی را ده نفره بازی می‌کرد، کسب این پیروزی ضعیف باعث شد آنتونیو کونته در پایان بازی با وجود کسب سه امتیاز از عملکرد تیمش ناراضی باشد.

 

اینتر با این پیروزی با دو امتیاز بیشتر نسبت به یوونتوس به صدر جدول سری آ راه یافت. نراتزوری با گلی که استفانو سنسی در دقیقه 44 نیمه اول با ضربه سر به ثمر رساند موفق شدند از سه بازی اول خود در فصل جدید سری آ سه پیروزی بدست بیاورند. اما یکی از بازیکنان اودینزه در این بازی در دقیقه 35 از زمین اخراج شد و اینتر چیزی حدود یک ساعت با تیمی ده نفره بازی می‌کرد.

 

1434291

 

کونته در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون بازی خیلی سختی مقابل یک تیم قوی داشتیم و این سه امتیاز برای ما مهم بود. ما شایسته کسب این سه امتیاز بودیم ولی باید به این هم اشاره کنیم که اودینزه تا پایان بازی برای اینکه در رقابت بماند تلاش کرد و کارش را خیلی خوب انجام داد".

 

سرمربی اینتر در ادامه گفت:" ما باید در ضربات نهایی دقت بیشتری می‌کردیم و خیلی زودتر کار حریف را تمام می‌کردیم ولی در عوض تعلل می‌کردیم. ما می‌دانیم که باید بجنگیم. در روزنامه‌ها چرندیات زیادی می‌بینم ولی ما باید راه خودمان را برویم و به هیچ چیز یا هیچ کس دیگری فکر نکنیم. واقعیت این است که هیچ چیز ساده بدست نمی‌آید و ما هیچوقت به خودمان غره نخواهیم شد. به بازیکنانم هشدار داده بودم که اودینزه با رویکرد کاملا دفاعی بازی می‌کند و باید مراقب ضدحمله‌های آنها باشیم. باید حرکات‌مان را از عقب زمین شروع کنیم. ما موفق شدیم جلوی تیمی برنامه‌مان را با موفقیت پیاده کنیم که در این فصل برای خیلی از رقبایش مشکل‌ ایجاد خواهد کرد".

 

 

دیدگاه‌ها