کد خبر : 1636546 | 24 شهریور 1398 ساعت 10:00 | 97.7K بازدید | 0 دیدگاه

تولد یک مسی دیگر در بارسلونا؟

از کدام سیاره آمده‌ای، آنسو فاتی؟

آنسو فاتی، پدیده 16ساله بارسلونا که در جریان پیروزی 5-2 این تیم مقابل والنسیا ستاره اصلی میدان بود امروز به موضوع اصلی روزنامه‌های کاتالونیا تبدیل شده است.

از کدام سیاره آمده‌ای، آنسو فاتی؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌های امروز کاتالونیا مملو از مطالب و تحلیل‌های ستایش‌آمیز درباره آنسو فاتی، پدیده 16ساله بارسا است که دیروز در جریان پیروزی 5-2 بلوگرانا مقابل والنسیا درخشید و هواداران این تیم را به ظهور یک ستاره بزرگ دیگر، ستاره‌ای در حد و اندازه لیونل مسی امیدوار کرد.

 

1434299

 

ارنستو والورده در شروع بازی همه را غافلگیر کرده و با نیمکت‌نشین کردن لوئیس سوارز که از بند مصدومیت  رهایی یافته بود، آنسو فاتی 16ساله را از ابتدا به زمین فرستاد. برای فاتی جوان دو دقیقه زمان کافی بود تا نشان دهد چه اعجوبه‌ای است. او در سمت چپ میدان پاس زیبای فرانکی دی‌یونگ را دریافت کرده و توپ را از سیلسن دروازه‌بان والنسیا عبور داد تا شب اولین بازی فیکس خود برای بارسا را با گلی زودهنگام آغاز کند. این اولین گل آنسو فاتی در نوکمپ بود.

 

لبخندی که بعد از این گل بر لبهای فاتی نقش بسته بود احساسات واقعی او را پنهان می‌کرد. در این شکی نیست که این پسر 16ساله در آن لحظات از خوشحالی روی ابرها راه می‌رفت و کم مانده بود از شدت شادی و هیجان قالب تهی کند. فشار احساسات بر او آنقدر سنگین بود که تنها لبخندی رقیق بر لبهایش نشست تا احساساتش از دید هواداران مخفی بماند.

 

شب استثنایی فاتی به همینجا ختم نشد. او در گل دوم بارسا هم نقشی کلیدی داشت. آنسو فاتی با دریبلی به سبک دربیل‌های نیمار از جناح چپ والنسیا فرار کرد و توپ را به دی‌یونگ رساند تا درحالیکه ساعت دقیقه 7 را نشان می‌داد بارسا با دو گل از حریفش پیش بیفتد. دو جوان بارسا موفق شده بودند تنها ظرف هفت دقیقه نوکمپ را منفجر کنند.

 

1434298

 

شب رویایی فاتی بعد از آن هم ادامه داشت. او که کل زندگی فوتبالی‌اش را در لاماسیا گذرانده همچنان در مرکز میدان به دریبل زدن، شوت زدن و انجام بازی‌های ترکیبی با دیگر بازیکنان بارسا ادامه می‌داد و هواداران بلوگرانا در این لحظات مشغول رویاپردازی و خیالبافی بودند و آنهایی که سن و سال‌شان قد می‌داد به یاد روزهایی افتاده بودند که مسی جوان با پیراهن بارسا چنین حرکات خارق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشته بود.

 

شب درخشش انسو فاتی در نوکمپ بدون شک از آن شبها است که در تاریخ فوتبال به یادگار خواهد ماند. درست مثل شب درخشش مسی جوان مقابل یوونتوس در نوکمپ. شبی که از آن به عنوان شب تولد یک ابرستاره یاد می‌شود.

 

در نیمه دوم بعد از آنکه پیکه موفق شد گل سوم بارسا را به ثمر برساند و نتیجه را 3-1 کند حالا که دیگر خیال والورده تا حد زیادی راحت شده بود زمان آن بود که آنسو فاتی به شب درخشان خود پایان داده و جایش را به لوئیس سوارز بدهد. ستاره اروگوئه‌ای که بعد از مدتی مصدومیت انگیزه زیادی برای ورود به میدان و ثابت کردن خود داشت و در این کارهم موفق شد.

 

دیدگاه‌ها