کد خبر : 1636620 | 24 شهریور 1398 ساعت 14:27 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

نیازی به قانونگذاری و ارائه به مجلس نیست

اعلام آمادگی دولت؛ حضور زنان در ورزشگاه‌ها به زودی

به گفته معاون پارلمانی حسن روحانی ،دولت تمهیدات لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را فراهم کرده‌است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این امر محقق شود.

اعلام آمادگی دولت؛ حضور زنان در ورزشگاه‌ها به زودی

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایرنا  حسین‌علی امیری معاون پارلمانی رئیس‌ جمهوری شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیازمند فراهم کردن یک سری زیرساخت‌ها از جمله ورودی، معبر، محل استقرار و خدمات ویژه رفاهی به‌صورت جداگانه برای زنان بوده که با دستور وزیر ورزش و جوانان و همکاری نهادهای دولتی این امکانات در تمام ورزشگاه‌های بزرگ کشور در حال انجام است.


او ابراز امیدواری کرد که این موضوع در آینده‌ بسیار نزدیک محقق شده و شاهد حضور بانوان و دختران ایران در ورزشگاه‌های سطح کشور باشیم. امیری گفت : بانوان ما از فرهیختگی لازم برای حضور در ورزشگاه‌های کشور برخوردار هستند و در صورت ورود به این مکان‌ها به طور قطع شئونات اسلامی و ارزش‌های دینی را رعایت می‌کنند. حق ورود به ورزشگاه‌ها یکی از مطالبات بانوان است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت و آن‌ها بارها با حضور در پشت درهای ورزشگاه‌ها این مطالبه خود را اعلام کرده‌اند.حضور بانوان در ورزشگاه‌ها یکی از حقوق‌ شناخته فوتبال در دنیاست و ما بر این باور هستیم که نباید بانوانی که نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند،  از این حق محروم شوند.


امیری با بیان اینکه ورود بانوان به ورزشگاه‌ها یک امر اجرایی است، گفت: این طرح نیازی به ارایه لایحه به مجلس و قانون‌گذاری ندارد.

دیدگاه‌ها