کد خبر : 1636622 | 24 شهریور 1398 ساعت 13:54 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک: فیرمینو کابوس مدافعان است

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، پس از بازی دیروز تیمش به تمجید از عملکرد روبرتو فیرمینو پرداخت.

فن دایک: فیرمینو کابوس مدافعان است

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دیروز بین دو تیم لیورپول و نیوکاسل که با برتری سه بر یک قرمزها همراه بود، روبرتو فیرمینو که کار را  از روی نیمکت برای لیورپول آغاز کرده بود و با مصدومیت اوریگی در انتهای نیمه اول  جانشین او در زمین شد،توانست با ورودش به زمین جریان بازی را به نفع شاگردان کلوپ تغییر دهد و یک پاس گل نیز برای صلاح ارسال کند. 

 

1434136

 


در همین رابطه فن دایک، ستاره هلندی باشگاه لیورپول، در مورد این دیدار گفت: " مهم ترین چیز برایمان کسب سه امتیاز بود. میدانستیم که برای غلبه بر خط دفاعی نیوکاسل کار سختی در پیش داریم. ما بازی قبلی آن ها، مقابل تاتنهام را به طور کامل آنالیز کرده بودیم و می دانستیم چگونه در خط دفاع تجمع می کنند واز این موضوع نیز مطلع بودیم که  باید برای پیدا کردن فرصت در مقابل آن ها منتظربمانیم و عجله نکنیم. ما ابتدا یک گل دریافت کردیم اما به خوبی به این موضوع واکنش نشان دادیم و به بازی برگشتیم."


فن دایک در ادامه به تمجید از عملکرد روبرتو فیرمینو پرداخت و گفت:"او بازیکن مهمی برای ماست. او با عملکردش کار را برای هر مدافعی در دنیا سخت می کند. او بازیکن خیلی خوبی است و خوشحالم که با او در یک تیم هستم."

دیدگاه‌ها