کد خبر : 1636639 | 24 شهریور 1398 ساعت 15:22 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو گزینه نامدار عربستانی‌ها برای جانشینی برانکو

طبق گمانه زنی برخی رسانه های عربستانی، مسئولان تیم الاهلی، رامون دیاز و کلارنس سیدورف را برای جایگزینی سرمربی کروات خود در نظر دارند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از دیدار شب گذشته تیم الاهلی عربستان، مسئولان این تیم در اقدامی غیرمنتظره، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم خود را برکنار کردند تا برنامه های خود را برای استخدام یک مربی دیگر را آغاز کنند و در این رابطه حالا تعدادی از رسانه های معتبر عربستانی از دو نام بزرگ به عنوان جایگزینی برانکو نام می برند.

 

رامون دیاز سرمربی آرژانتینی و سابق تیم الهلال عربستان و کلارنس سیدروف هلندی، سرمربی سابق تیم میلان ایتالیا نفراتی هستند که برای حضور روی نیمکت تیم الاهلی عربستان کاندید شدند و در روزهای پیش رو باید دید مسئولان تیم الاهلی در نهایت به کدام یک از این دو مربی می رسند.

 

رامون دیاز 60 ساله، پیش از این روی نیمکت تیم ملی پاراگوئه و تیم های باشگاهی ریورپلاته، الهلال، الاتحاد و ... نشست و پیش از این توانسته به فینال رقابت های کوپا آمریکا و لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

 

کلارنس سیدروف 43 ساله نیز که در دوره بازیگری توانسته به همراه تیم های ملی هلند و میلان و رئال به افتخارات فراوانی دست پیدا کند در مدت زمان کم سرمربیگری خود روی نیمکت تیم هایی همچون میلان، شنزن چین، تیم ملی کامرون نشسته است.

 

1434410

دیدگاه‌ها