کد خبر : 1636646 | 24 شهریور 1398 ساعت 15:50 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

اخبار خوب پرز برای هواداران در مجمع سالانه رئال

مجمع سالانه رئال امروز برگزار شد و فلورنتینو پرز خبرهای خوبی برای اعضا و نیز هواداران باشگاه داشت.

اخبار خوب پرز برای هواداران در مجمع سالانه رئال

به گزارش "ورزش سه"، مجمع عمومی سال 2019 باشگاه رئال مادرید امروز از ساعت 10 به وقت محلی آغاز شد. 881 عضو رسمی باشگاه در این مراسم حضور داشتند در حالی که نزدیک به 2000 نفر دعوت شده بودند. مراسم با پخش یک ویدیو از اتفاقات مهم باشگاه در فصل گذشته آغاز شد. تصاویری از جام جهانی باشگاه ها که رئال در آن با برتری بر العین به قهرمانی رسید پخش شد و سپس شاهد پخش مراسم اهدای توپ طلای مودریچ بودیم. قرار گرفتن رئال در رتبه نخست باارزش ترین باشگاه های دنیا و جذب ستاره هایی چون ادن هازارد، رودریگو، یوویچ نیز پوشش داده شد.

سخنگوی مراسم نیز مثل همیشه گونسالو لوپز مولر بود. تصاویری از تیم های پایه ای باشگاه، افتخارات تیم بسکتبال و نیز بازی برگشت ریور و بوکا در فینال جام لیبرتادورس در برنابئو نیز پخش شد.

 

 

1434416

 

 

پس از پخش ویدیو، فلورنتینوپرز رئیس باشگاه رئال برای حاضران سخن گفت. پرز پس از خوش امدگویی به اعضا گفت:« فصل گذشته رئال در حد خودش نبود. تیم پس از فتح همه جام ها در 5 سال گذشته، اشباع شده بود و انگیزه لازم را نداشت. همه ما در این زمینه مقصر بودیم و الان باید این وضعیت را تغییر دهیم. در فصل نقل و انتقالات تغییرات لازم را در تیم ایجاد کردیم و چالش ما تکرار افتخارات گذشته است که البته مثل همیشه کار دشواری است.

ما در 9 فصل گذشته 17 جام مهم کسب کردیم و یکی از بهترین مقاطع تاریخ باشگاه را رقم زدیم. 1099 روز قهرمان اروپا بودیم که یک رکورد است و در 1001 روز گذشته نیز لقب قهرمان دنیا را به خود اختصاص داده ایم. فصل گذشته مودریچ توانست همه جوایز فردی را به دست بیاورد و تابستان امسال هم شش خرید خوب مثل ادن هازارد، رودریگو، میلیتائو، کوبو، مندی و یوویچ داشتیم. هازارد بهترین بازیکن لیگ برتر بود و رودریگو در 18 سالگی یکی از امیدهای فوتبال برزیل در آینده محسوب می شود. آرئولا هم جانشین کیلور ناواس شد که به پی اس جی رفت.»

 

 

1391119

 

 

پرز در بخش دیگری از صحبت هایش به وضعیت مالی عالی باشگاه اشاره کرد و گفت:« ما به رکورد 757.3 میلیون یورو درآمد در فصل گذشته رسیدیم که تنها 7.2 درصدش از مشارکت اعضا بود که اتفاق مهمی است چرا که پیش از این و در سال 2000، 16.5 درصد درآمد ما از اعضا بود.

ما از بدهی خالص به نقدینگی خالص رسیده ایم. قدرت اقتصادی یک باشگاه برای رقابت در بالاترین سطوح، یک اصل اساسی و مهم است و به همین منظور در صدد بازسازی ورزشگاه برنابئو برآمدیم. بازسازی ورزشگاه تا آگوست 2022 طول خواهد کشید و برنابئو تبدیل به ورزشگاهی بی همتا در دنیا خواهد شد. با آدیداس تا 2028 تمدید شده است و قرارداد ما از این حیث در دنیای فوتبال بی سابقه است. از فروشگاه های رئال 7 میلیون نفر در سال بازدید می کنند و تور برنابئو نیز سالانه 1.3 میلیون نفر را به خود جذب می کند. ما در مجموع 93176 نفر عضو داریم.»

 

پرز در انتها پیامی برای هواداران فرستاد و از آنها خواست که در مواقع حساس و زمانی که تیم نیازمند آنهاست، به خوبی حمایت کنند و پشت بازیکنان و کادر فنی باشند. رئیس رئال همچنین به تمجید از تیم بسکتبال باشگاه پرداخت که یک بار دیگر در فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کرد.

در این مجمع مشخص شد که رئال 158 میلیون یورو برای جذب بازیکن بودجه دارد و 285 میلیون یورو وام برای این مساله نیز در دسترس است. به عبارتی رئال برای یک خرید کهکشانی در فصل آتی هیچ مشکلی نخواهد داشت.

 

 

1434418

 

 

دیدگاه‌ها