کد خبر : 1636659 | 24 شهریور 1398 ساعت 16:38 | 136.2K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش اعجاب انگیز در اولین بازی

رضا گوچی؛یورش پلنگ با 4 گل در نیم ساعت

مهاجم ایرانی زوله هلند در نخستین بازی برای این تیم درخشش خیره کننده‌ای مقابل والویک داشت.

رضا گوچی؛یورش پلنگ با 4 گل در نیم ساعت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته ششم لیگ اردیویسه هلند، تیم زوله که رضا قوچان‌نژاد را برای نخستین بار در لیست مسابقه و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۴:۴۵ امروز در مکس پارک استادیوم به مصاف تیم قعرنشین والویک رفت.

 

زوله در نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد، اما از دقیقه ۵۶ که رضا قوچان‌نژاد به‌عنوان دومین بازیکن تعویضی تیمش جانشین دنیس یانسن ورق برای زوله برگشت و این تیم با درخشش ستاره ایرانی خود در این بازی خانگی عملکرد خیره کننده‌ای ارائه داد.

 

گوچی که با قهرمانی به همراهی اف. سی. سیدنی در اِی لیگ استرالیا به هلند بازگشته و پس از یک فصل دوری دوباره در اردیویسه به میدان می‌رفت، تنها چهار دقیقه پس از ورودش به زمین، روی ارسال زیبای کنت پال از جناح چپ زمین با ضربه سر تماشایی دروازه والویک را باز کرد و بازی را به تساوی کشید.

 

1434433

 

زوله در دقیقه ۸۱ روی یک کار تیمی حمله خطرناکی از سمت راست زمین تدارک دید که این بار سانتر سای ون وارمسکرکن ژاپنی را قوچان‌نژاد باز هم با ضربه سر زد تا سومین گل زوله برابر والویک به ثمر برسد.

 

در حالی که هنوز دو دقیقه از این گل نگذشته بود و زوله همچنان بازی را در دست داشت، پاس در عمق گوستاوو هامر از بین مدافعان والویک و ضربه پای چپ دقیق قوچان‌نژاد به گوشه دروازه، گل چهارم را برای زوله رقم زد تا این تیم درآستانه برتری قرار بگیرد.

 

اما این پایان کار نبود و نمایش توفانی قوچان‌نژاد همچنان ادامه داشت؛ مهاجم ایرانی زوله در دقیقه ۸۸ روی شروع مجدد دروازه‌بان تیمش و حمله‌ای که شکل گرفت، با پاس خوب لنارت سای و شوت بیرون پای چپ دروازه والویک را برای پنجمین بار در این مسابقه باز کرد و توانست چهارمین گل خود را به ثمر رساند.

 

در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیز هامر یک گل دیگر برای زوله به ثمر رساند تا یاران گوچی به برتری ۶ بر ۲ مقابل والویک دست یابند و با ۷ امتیاز به رده هفتم جدول لیگ اردیویسه هلند صعود کنند.

 

زوله در حالی امروز با درخشش ستاره ایرانی خود توانست به برتری ۶ بر ۲ دست پیدا کند که در پنج هفته گذشته لیگ اردیویسه مجموعا ۷ گل به ثمر رسانده بود.

 

1434434

 

اما اتفاق مهم‌تر از برتری زوله با درخشش گوچی، تاریخ‌سازی مهاجم ایرانی در هلند بود؛ قوچان‌نژاد با عملکردش برابر والویک تبدیل به نخستین بازیکن تاریخ لیگ اردیویسه شد که در حضور تعویضی‌اش توانسته پوکر کند.

 

قوچان‌نژاد در فصل ۱۷-۲۰۱۶ توانست در ۳۵ بازی برای هیرنفین ۲۰ گل بزند و جزو برترین گلزنان لیگ اردیویسه شود ولی یک سال بعد در همین تعداد بازی برای باشگاه‌اش نتوانست بیش از ۹ گل به ثمر رساند، اما امروز بازگشت فوق‌العاده‌ای به هلند داشت و با زدن ۴ گل در حضور تعویضی‌اش دوباره در کانون توجهات قرار گرفت.

دیدگاه‌ها