کد خبر : 1636680 | 24 شهریور 1398 ساعت 18:10 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسدی در نساجی معارفه شد

علیرضا اسدی انتهای هفته پیش از سوی مالکان باشگاه نساجی (فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان) به‌عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز مراسم معارفه اسدی  پیش از دیدار نساجی و سایپا در هتل المپیک با حضور صنیعی‌فر یکی از مالکان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم برگزار شد.در حاشیه این مراسم اسدی مدیرعامل باشگاه ضمن یادآوری خاطراتی جالب از دوران بازی زیر نظر زنده‌یاد پرویز دهداری سرمربی اخلاق‌مدار و سابق تیم ملی به شاگردان محمدرضا مهاجری روحیه داد.

 

همچنین صنیعی‌فر مالک باشگاه ضمن تشکر و قدردانی از کادر فنی و بازیکنان عنوان کرد: قرار بود این مراسم با حضور حدادیان دیگر مالک باشگاه برگزار شود اما از آنجایی‌که ایشان در سفر خارج از کشور به‌سر می‌برند و هفته آینده به کشور باز می‌گردند، بنابراین مراسم معارفه دکتر اسدی امروز برگزار شد تا مدیریت باشگاه هر چه زودتر کار خود را آغاز کند.

 

1434458

 

1434460

 

مالک باشگاه نساجی مازندران در پایان برای کادر فنی، بازیکنان و اعضای تیم  در دیدار با سایپا آرزوی موفقیت کرد.گفتنی است مالکان باشگاه نساجی مازندران پاداش برد مقابل پیکان را نیز توسط مدیرعامل به اعضای تیم پرداخت کردند تا در آستانه بازی با سایپا همگی از لحاظ روحی و روانی شارژ شوند.

 

1434459

 

عکس: مسعود اکبری

دیدگاه‌ها