کد خبر : 1636737 | 24 شهریور 1398 ساعت 20:37 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

دبل دیدنی شماره 10 در مسجدسلیمان

قلب قائدی برای دربی به تپش افتاد(عکس)

ستاره شماره 10 استقلال در جدال حساس با MIS موفق شد در دومین بازی متوالی موفق به گلزنی شود تا آمادگی بالای خود را به رخ بکشد.

به گزارش "ورزش سه"، یخ بازی حساس استقلال با نفت مسجدسلیمانی ها با درخشش باشوی جوان آبی ها آب شد تا گلزنی این ستاره ملی پوش و بوشهری حال و هوای دیگری به این جدال ببخشد. مهدی قائدی که فصل گذشته در برد 2-1 استقلال یکی از دو گل تیمش را به ثمررسانده بود این بار هم روی تیزهوشی و حضور به موقع در محوطه جریمه توانست قفل دروازه میزبان را باز کند تا نیمکت استقلالی ها به هوا بپرد.


گلزنی قائدی در شرایطی دبل جالب توجهی برای این بازیکن جوان و ریزنقش مقابل مسجدسلیمانی ها به ثبت رساند که مهدی بعد از گلزنی در بازی تدارکاتی تیم امید مقابل ازبکستان برای دومین بازی متوالی پایش به گلزنی باز شد تا در آستانه دربی سرنوشت ساز پایتخت مقابل پرسپولیس در هفته چهارم قلب این بازیکن بوشهری به تپش بیفتد.


روی گلی که قائدی در بازی با مسجدسلیمان به ثمررساند تاثیرگذاری شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی کاملا مشهود بود تا شماره 10 استقلال به تعقیب ضربه یار آفریقایی با اشتباه مهلکی که دروازه بان مسجدسلیمانی ها داشت در ریباند توپ با سرعت بالا موفق به گلزنی برای آبی ها شود و شادی گل جالبی از خود نشان داده و قلب خود را به طرفداران هدیه بدهد. حالا با این آمادگی مسلما استقلالی ها روی درخشش باشوی بوشهری خود در دربی حساب خاصی باز خواهند کرد تا او بتواند تفاوت ها را رقم بزند.

 

 

 

 


عکس؛ محمد حریصی

دیدگاه‌ها