کد خبر : 1636771 | 24 شهریور 1398 ساعت 22:09 | 122.4K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی های ناتمام استقلال در آستانه بازی با پرسپولیس

دیاباته بیمارستانی شد، اسماعیلی دربی را از دست داد

استقلال به جز از دست دادن 2 امتیاز بازی با نفت مسجدسلیمان با دو بدشانسی بزرگ در آستانه دربی روبرو شد.

دیاباته بیمارستانی شد، اسماعیلی دربی را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها امیدوار بودند در آستانه دربی بتوانند نفت مسجدسلیمان را شکست بدهند و با روحیه خوب به استقبال دربی بروند، اوضاع برای این تیم هم خوب پیش رفت و در دقیقه 17 بازی این مهدی قائدی بود که تیمش را جلو انداخت اما بدشناسی اصلی در دقیقه 36 رخ داد، جایی که شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد. مصدومیت دیاباته در حدی وخیم بود که او با آمبولانس از استادیوم خارج و راهی بیمارستان شد تا حالا حضور تنها مهاجم هدف استقلال در بازی با پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

 

در دقیقه 70 بازی استقلال با دومین شوک روبرو شد، جایی که سانتر حسین ابراهیمی با خروج اشتباه سیدحسین حسینی همراه شد و این حامد نورمحمدی بود که با ضربه سر توانست گل تساوی را وارد دروازه استقلال کند، گلی که استقلال تا پایان بازی نتوانست آن را جبران کند تا همچنان حسرت اولین پیروزی برای این تیم ادامه داشته باشد.

 

اما بدشناسی استقلال در دقیقه 86 بازی کامل شد، جایی که فرشید اسماعیلی روی یک صحنه مشکوک از داور کارت زرد دوم را دریافت کرد تا آبی ها نه تنها دو امتیاز بازی را از دست بدهند بلکه یکی از بهترین بازیکنان خود را برای بازی با پرسپولیس از دست بدهند.

 

با این شرایط در فاصله 7 روز مانده به بازی با پرسپولیس مشخص نیست استقلال دیاباته را در اختیار داشته باشد یا نه و از طرف دیگر اسماعیلی هم در این بازی غایب خواهد بود تا بدشناسی های آبی ها همچنان ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها