کد خبر : 1636794 | 24 شهریور 1398 ساعت 23:02 | 57.9K بازدید | 0 دیدگاه

دیبالا؛کلافه و شاید پشیمان از ماندن در یووه(عکس)

پائولو دیبالا دیشب به طور کامل بازی تیمش را از روی نیمکت تماشا کرد تا روزهای تلخ این ستاره آرژانتینی ادامه پیدا کند.


به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی و ۲۵ ساله یوونتوس، این روزها شرایط سختی را تجربه می کند و از آن بازیکن تاثیر گذار و همیشه ثابت یووه تبدیل به یک بازیکن کاملا نیمکت نشین شده است. شرایطی که تا پیش از این هیچ وقت آن را تجربه نکرده بود. این ستاره آرژانتینی با وجود پیشنهادات فراوانی که در تابستان از تیم های مطرح اروپایی همچون پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و حتی اینتر داشت در نهایت تصمیم به ماندن در تورین گرفت. 


دیبالا حالا این روزها به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده است. همچنین مائوریتسیو ساری سرمربی بیانکونری نیز نشان داده اعتقاد خاصی به این ستاره آرژانتینی ندارد.
قضیه دیبالا وقتی برای او کابوس وارتر شد که دیروز و در بازی بین دو تیم فیورنتینا و یووه، همگان انتظار داشتند با وجود مصدومیت دو ستاره فاز هجومی یووه یعنی داگلاس کاستا و میرالم پیانیچ و همچنین احتیاج یووه به گلزنی، دیبالا جایگزین یکی از آن ها شود اما در کمال تعجب ساری رودریگو بنتانکور و فدریکو برناردسکی را به این ستاره آرژانتینی ترجیح داد.


نکته عجیب دیگر این که ساری برای تعویض سوم خود هم از دیبالا استفاده نکرد و کوادرادو را به عنوان تعویض آخر به زمین فرستاد. اتفاقی که باعث ناراحتی و به هم ریختگی شدید دیبالا شد تا این بازیکن با ناراحتی و حسرت به تماشای ادامه مسابقه مشغول شود.

 

1434588

دیدگاه‌ها