کد خبر : 1636802 | 24 شهریور 1398 ساعت 23:06 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

نباید اجازه می دادم دروازه بانم بیشتر آسیب ببیند؛

مهاجری: بازیکنانم جوان هستند؛ باید تاوان بدهیم

محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید تیمش باید بیشتر تلاش کند تا از اشتباهات فردی جلوگیری کنند.

مهاجری: بازیکنانم جوان هستند؛ باید تاوان بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران که تیمش در یک بازی هیجان انگیز با نتیجه 4 بر 3 بازی را به میزبان خود سایپا در ورزشگاه پاس قوامین اکباتان واگذار کرد، گفت: بالاخره فوتبال است. اول باید از هواداران تشکر کنم که زحمت مسیر را به جان خریدند و حتی زمانی که ما عقب بودیم تیم را تشویق کردند. شاید یکی از دلایلی که ما برگشتیم به بازی، هواداران بودند.


او ادامه داد: به سایپا تبریک می گویم ولی آنها اقبال داشتند. امروز اشتباهات فردی روی نتیجه تاثیر صد در صد داشت. به بچه ها بین نیمه گفتم، اگر می خواهیم نتیجه را برگردانیم، 2 بر صفر نباید، 3 بر صفر شود که متاسفانه نشد و گل خوردیم. این هم فوتبال است؛ جوان هستند و باید تاوان بدهیم و بیشتر کار کنیم. بالاخره برای این تماشاگر و مردم باید تلاش را بیشتر کنیم تا اشتباهات به حداقل برسد.


مهاجری که در آخرین دیدار تیمش مقابل پیکان از زمین مسابقه اخراج شده بود و در دیدار برابر سایپا روی نیمکت حضور نداشت، در مورد عملکرد داوری بیان کرد: خب ما نباید در مورد عملکرد داوری صحبت کنیم.


سرمربی نساجی که تیمش با هشت گل، بهترین خط هجومی لیگ را در اختیار دارد و از آن طرف 8 گل هم خورده است، در این مورد گفت: ما یک مقدار اشتباهات فردی داشتیم. هم در بازی قبلی و هم این بازی. باید بیشتر در این مورد تلاش کنیم.


نساجی که نمی تواند از قاضی، سینک و برخی بازیکنان دیگر به دلیل بدهی استفاده کند، در رابطه با این مشکل افزود: به هر حال این مشکل یک روزه به وجود نیامده است. این یک قانون است. یک مقدار را دادند و توانستیم یک مقدار بازیکن اضافه کنیم و قول داده اند که در این هفته پرداخت داشته باشند تا با اضافه شدن سایر بازیکنان، قدرت بیشتری پیدا کنیم.


مهاجری در رابطه با عملکرد گلرهای نساجی مقابل سایپا عنوان کرد: امروز روز خوب گلرهای ما نبود. رضایی جوان است و گلرهای بزرگ هم گل بد خورده اند. ما یک مقدار مشکل داریم و باید نقطه ضعف هایمان را برطرف کنیم.


سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که آیا یا تعویض دروازه بانش در پایان نیمه اول، نگران روحیه او نیست، افزود: نه بالاخره ما نباید گلرمان بیشتر از این آسیب ببیند. یک روزی، ممکن است روز خوبش نباشد و ما نباید بگذاریم بیشتر آسیب ببیند.


مهاجری در مورد مدیر تیم و اینکه در نهایت این مسئولیت را چه کسی برعهده می گیرد، بیان کرد: مدیرعامل که آقای اسدی است و مشخص است. مدیر تیم هم مشخص می شود. این ها مشکل اصلی ما نیستند. دنبال توجیه نیستیم. می دانستم که به کجا آمده اند. روز به روز مشکلات کمتر می شود.

دیدگاه‌ها