کد خبر : 1636847 | 25 شهریور 1398 ساعت 10:07 | 173.7K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات کالدرون برای آماده سازی دربی

سه ستاره پرسپولیس نیمکت نشین جدال نفت آبادان

سرمربی آرژانتینی در جدال امروز تیمش برابر نفت آبادان به سه بازیکن تیمش استراحت خواهد داد.

سه ستاره پرسپولیس نیمکت نشین جدال نفت آبادان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از شکست برابر تراکتور با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی و وقفه در لیگ، اکنون آخرین دیدار هفته سوم را برابر صنعت نفت آبادان برگزار خواهد کرد. در این جدال گابریل کالدرون قصد دارد چند تغییر در ترکیب تیمش شکل دهد که به نظر می‌رسد مهمترین آنها در خط دفاعی باشد.

 

خروج بیرانوند از ترکیب پرسپولیس اما ناخواسته و به دلیل محرومیتی است که این بازیکن با رای کمیته انضباطی باید آن را پشت سر بگذارد. بعد از اتفاقاتی که در حاشیه دیدار برابر تراکتور رقم خورد، در نهایت کمیته انضباطی این بازیکن را با یک جلسه محرومیت مواجه کرد تا او دیدار برابر نفت آبادان را از دست بدهد و جای خود را به بوژیدار رادوشوویچ خواهد داد.


گابریل کالدرون در نشست خبری روز گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که ملی پوشان او در بازگشت از هنگ کنگ با خستگی مواجه هستند. علیرضا بیرانوند، محمد نادری، احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی و وحید امیری نفراتی بودند که در این اردو، تیم ملی را همراهی می‌کردند. سرمربی آرژانتینی سرخپوشان بعد از بازگشت این نفرات به اردوی تیمش، جویای شرایط بدنی آنها شده و بر این اساس احتمالا از نادری و وحید امیری نیز در ترکیب تیمش سود نبرد.


با تغییراتی که شکل خواهد گرفت محمد انصاری بعد از مدت‌ها دوری از ترکیب سرخپوشان به دلیل مصدومیت و عمل جراحی رباط صلیبی، اولین بازی رسمی خود را در ترکیب اصلی به انجام خواهد رساند و دیگر تغییر هم متوجه قلب دفاعی این تیم خواهد بود و محمدحسین کنعانی زادگان که در جدال سبک برابر هنگ کنگ از سوی مارک ویلموتس در ترکیب اصلی به کار گرفته شده بود، اینبار پیش از دیدار مقابل استقلال، برای استراحت هر چه بیشتر دیگر نفرات، احتمالا در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور خواهد یافت تا اولین بازی خود را برای این تیم به انجام برساند و طلسم نیمکت نشینی او نیز پاره شود.

 

با بازگشت سیامک نعمتی به ترکیب اصلی نیز احتمالا وحید امیری از ترکیب خارج شود و این ستاره ملی پوش نیز با استراحت پیش از دربی، البته به واسطه خستگی ناشی از سفر به همراه تیم ملی مواجه شود. احمد نوراللهی نیز در گفتگویی با کالدرون از آمادگی خود برای همراهی این تیم خبر داده و مدعی شده مشکلی از این جهت نخواهد داشت. او که اکنون پیش از دربی، یکی از آماده ترین و باانگیزه ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شود، امیدوار است بار دیگر بتواند نمایش موفقی از خود به جا بگذارد.


کالدرون البته هنوز درباره مهدی ترابی به جمع بندی نهایی دست نیافته است و این بازیکن که در جدال برابر هنگ کنگ نیز به میدان رفته، احتمالا بار دیگر در ترکیب سرخپوشان به میدان برود و به دنبال جشن گرفتن تولد خود به واسطه یک نمایش موفق در ترکیب این تیم در دیدار پیش از دربی خواهد بود. در صورتی که کالدرون به این ستاره تیمش نیز استراحت بدهد، احتمالا بشار رسن یا فرشاد احمدزاده به ترکیب اصلی وارد شوند و این موضوع تا عصر امروز مورد بررسی نهایی کادرفنی قرار خواهد گرفت تا با چه نفراتی در نهایت برای جدال با نفت آبادان آماده شوند و از قوای ستاره‌های خود برای دیدار حساس برابر استقلال نیز محافظت کنند.


کالدرون در نشست خبری روز گذشته خود مدعی شده بود که از خوزه جونیور، مهاجم برزیلی تازه به خدمت گرفته تیمش نیز در این بازی در ترکیب اصلی سود خواهد برد و تیمش اینبار با 4 هافبک روانه زمین خواهد شد.


بر اساس این موضوع می‌توان ترکیب پرسپولیس را برای جدال با نفت آبادان از نفراتی چون بوژیدار رادوشوویچ، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی شیری در فاز دفاعی سود ببرد و نفرات احتمالی خط میانی نیز احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و مهدی ترابی (بشار – احمدزاده) تشکیل دهند و در خط هجومی نیز علی علیپور و خوزه جونیور این تیم را همراهی کنند.

 

دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان ساعت 19:45 امروز و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها